pondělí 18. prosince 2017

III.adventní recenze Dodil The Shapable


Taky máte jedno dildo na bod G, jedno s výstupky, další zahnuté lehce nahoru a stejně pořád hledáte to pravé? Pravda je, že než najdete ideální hračku s tvarem, který vás bude stimulovat na tom správném místě, může vás to stát hromadu peněz a nervů. Právě proto mě zaujala myšlenka, kterou se prezentuje Dodil-dildo. 

"Celosvětová dildová revoluce je tu! Vaše potěšení je jen ve Vašich rukou, nechte se okouzlit vlastní fantazií a kreativitou a vytvarujte si takového pomocníka, po němž celý život toužíte. Dodil-dildo představuje revoluci, pozitivní změnu, rovnost a sexuální spokojenost.."

Tvarovatelné dildo je uložené ve stejnobarevné kovové nádobě, která připomíná termosku. Uvnitř jsem našla oranžový plastový provázek, kterým se má dildo případně ještě vytvarovat a návod. Dildo je "ve studeném stavu" příjemné na dotek, pevné s měkkým a hladkým povrchem. Když jsem koukala na nějaká videa, nedovedla jsem si úplně představit, jak se z něj stane modelína, se kterou můžete libovolně tvořit, ale ukázalo se, že to jde poměrně snadno.


Dildo vložíte do "termosky", zalijete vařící vodou a potom už jen zašroubujete a půl hodiny čekáte, až změkne. Víko nádoby úplně netěsní, takže je fajn postavit ji rovnou na nějaký rovný povrch a vyhnout se nějakému přenášení, jako jsem to udělala já, protože se mi samozřejmě hned povedlo nádobu naklonit a horkou vodou si polít ruku. 


Po třiceti minutách hračku vyndáte, osušíte a můžete se pustit do tvarování. Hmota opravdu připomíná modelínu, takže můžete být kreativní a vytvořit co chcete. Před tím, než dildo zformujete,měří asi 18cm a průměr má 4cm, takže prostor pro tvoření určitě je. Pro vytvarování různých výstupků slouží přibalený provázek, jinak ho můžete ale naohýbat normálně rukou. Výsledné dílo pak musíte ochladit, třeba pod proudem studené vody. Jediný menší problém je ten, že dildo musíte v požadovaném tvaru držet (nebo si pomoct gumičkou nebo provázkem) dokud nevychladne, protože jinak se hned vrací do původního tvaru.


Při mém prvním pokusu o tvarování jsem asi nebyla úplně kreativní a zjistila jsem, že vlastně tak úplně nevím, jaký tvar mi bude vyhovovat. Zkusila jsem proto jen lehce zahnout a omotat provázkem, ale myslím, že příště vymyslím něco zajímavějšího. Dilda patří v kombinaci s hračkou na dráždění klitorisu k mým oblíbencům a Dodil se mi neskutečně líbí. Myslím, že ho nebudu používat stylem - Tak teď mám chuť si to udělat, jdu vařit vodu, vyndat termosku, tvarovat, půl hodiny čekat, pak chladit a pak masturbovat. - ale bude mít u mě v šuplíku určitě své místo a možnosti změnit tvar, až mě přestane bavit, určitě využiju a ráda. Jedním kouskem můžete jednoduše nahradit několik různých pomůcek, takže cena do dvou tisíc mi přijde skvělá. Dildo je ze silikonu, který je naprosto bezpečný pro tělo a s každou změnou tvaru se v horké vodě sterilizuje, jinak nepotřebuje žádnou zvláštní péči. Menší potěšení pro ekoložky, Dodil je z 90 % vyrobeno z ekologicky odbouratelných materiálů.


Pár typů nakonec:
  • proces chladnutí můžete urychlit tak, že dildo vložíte na chvíli do lednice
  • kromě přiloženého drátku můžete použít pro tvarování třeba gumičku do vlasů
  • dildo můžete vyzkoušet jako anální pomůcku, ale dejde pozor na správný tvar
Najdete ho TADY za 1 995 Kč


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, V. ♥