čtvrtek 23. listopadu 2017

Pasante Bullet Silicone Lube - recenze gelů I.

Docela často se mi stává, že něco vidím zcela nereálně. Asi jako když jsem si řekla, že otestuji hromadu lubrikačních gelů, shrnu to do jednoho rozsáhlejšího textu a na konci vyberu ten nejlepší. Kdo mě sleduje na Facebooku, možná si tyhle moje ambice nad krabicí lubrikantů pamatuje, i když už je to docela dlouhá doba. Abych byla upřímná, poměrně rychle jsem zjistila, že to tak asi nepůjde, recenzi jsem přesunula na neurčito a nemohla jsem se k ní vůbec dokopat. Nebylo vhodné světlo na focení, nemohla jsem napsat takové texty, aby obsahovaly vše podstatné a zároveň aby jejich čtení netrvalo čtrnáct dní a pak jsem prostě ani nestíhala všechny gely pořádně testovat. Takže nakonec jsem se rozhodla, vzít to po jednom. Během recenzí budu možná porovnávat s dalšími gely, ale vždy se zaměřím jen na jeden.

Při výběru bylo nejdůležitější, aby to byl takový mix známých a neznámých značek, aby byly opravdu rozdílné ceny, balení a hlavně sliby. Všimla jsem si, že lubrikační gely toho většinou slibují opravdu hodně. Vůni, chuť, nevysychání, neskutečnou lubrikaci, univerzální použití, vysokou snášenlivost a to bych mohla ještě pokračovat a tak mě zajímalo, kde je pravda. Všechny testované gely jsem si vybrala na eshopu e-kondomy.cz.


Pasante Bullet Silicone Lube 
obsah: 75ml
cena: 239,-
báze: silikonová
najdete ho TADY

První dojem a balení
Pokud vás zajímá design a chcete něco originálního, tak lubrikační gel ve zlato stříbrném náboji se vám bude líbit. Rozhodně dokáže zaujmout mezi všemi na první pohled lékařskými lahvičkami nebo neutrální nudou. Náboj na nočním stolku vypadá prostě dobře. Líbí se mi, že má pumpičku a nechá se normálně postavit, takže skladování je praktické a nehrozí, že budete mít šuplík plný slizu. Nápis je na folii, která jde odstranit, ale mě se líbí, takže jsem postupovala opatrně, abych ji sloupla jen na vrchní části.

Co víme
Na obalu se dočteme, že je gel "paraben free" a "condom friendly". To jsou dvě poměrně zásadní informace, které potěší, zvlášť pokud přihlídneme k tomu, že se jedná o gel na silikonové bázi. Vůně neutrální, barva čirá, nelepí a má vyvážené Ph. Na první pohled se tedy zdá, že tenhle náboj bude ideální výzbrojí každé citlivky a právě proto jsem si ho vybrala.




Co jsem zjistila
Jak je známo, silikonové gely mají oproti těm na vodní bázi jednu velkou výhodu a tou je výdrž. Od  Bullet gelu jsem tedy čekala, že vydrží dlouho a nebude se muset během sexu přidávat. Musím říct, že co se týče výdrže, už jsem vyzkoušela o něco lepší gely, ale propadák to rozhodně není. Jen bych řekla, že můj pocit z gelu se během sexu mění, z klouzavého na mastný a z mastného nakonec na lehce lepivý. Celkově mi vyhovuje konzistence, která je hodně tekutá a připomíná sliny. Opravdu nemá (ani po čase) žádnou chuť ani vůni a nezaznamenala jsem žádné podráždění ani alergickou reakci. Líbí se mi, že je voděodolný, což může být nepraktické pro pozdější "úklid", ale skvěle se hodí na sex pod sprchu nebo do vany a v tomhle moc lubrikantů neobstojí. Nejdřív jsem gel několikrát vyzkoušela při masturbaci, pak jsem po něm začala sahat i při sexu a nakonec, když jsem viděla, že bych ho mohla s klidem zařadit mezi ty lepší, které jsem vyzkoušela, jsme ho použili při análním sexu. Při všech aktivitách obstál na výbornou a splnil všechno, co sliboval. Dokonce je podle mě lepší, než spousta análních gelů, i když nemá znecitlivující a dezinfekční složky. Jediný nedostatek je v tom, že pokud ho zavřete během sexu víčkem a máte trošku kluzké ruce, budete mít později problém se do něj dostat. Někdo může jako problém vidět i to, že po akci budete potřebovat pořádně teplou sprchu a mýdlo.


Závěr
Pokud hledáte kvalitní silikonový lubrikant za dobrou cenu, je Bullet dobrou volbou. Já měla několik let oblíbený silikonový gel Glide 4 you a můžu s klidným svědomím říct, že tenhle je ještě o kapku lepší.

https://e-kondomy.cz/lubrikacni-gel-pasante-bullet-silicone-lube-75ml
Gel Pasante Bullet můžete vyzkoušet také jako lubrikant na vodní bázi: TADY



1 komentář:

  1. Ten obal vypadá opravdu dobře. To bych možná zkusila.
    Já jsem si nejvíc oblíbila tělový kondicionér Doer Medical Silk. Cena je asi 300,- za 100ml, takže není nejlevnější. Ráda za něj připlatím, protože je úžasně příjemný a vydrží kluzký snad navždy, nebo dokud se neumyje. Když ho použiju večer, ještě přes druhý den je na těle kluzký. Je i proti opruzeninám, takže není důvod hned po akci běžet umýt zbytky. I přítel si ho oblíbil, když se mu věnuje ručně, pochtívá ho s psíma očima :D Má ale dvě nevýhody. První je ta, že varianta silk (narozdíl od aloe vera) se nedělá s pumpičkou a druhá, že není "condom friendly" :-/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, V. ♥