středa 1. listopadu 2017

Je to boj

Beze slov mi připálil cigaretu. Bylo už nad ránem, v baru posledních pár lidí a já nechtěla jít domů, kde mě stejně nikdo nečekal. Od téhle chvíle, od toho, co se mi upřeně podíval do očí, až mě zamrazilo v celým těle, měla jsem zvláštní pocit. Přišlo mi, že mě má celou přečtenou, aniž bych cokoli musela říkat. Jako by se na mě podíval a projel mi tím pohledem až někam hluboko do srdce, do hlavy a taky mezi nohy.

O dvě hodiny a o pár drinků později jsme seděli v taxíku a já do mobilu vyťukala adresu, kterou diktoval řidiči. Poslala jsem kamarádce rychlou zprávu, že jedu k němu na byt. Ta adresa bylo v podstatě to jediný, co jsem o něm věděla. Ne, že by mi něco odmítal říct nebo že by celou dobu mlčel, ale já vlastně za celu dobu nenašla nic, co by mě zajímalo. Kolik informací je vlastně podstatných? Potřebujeme o sobě vůbec něco vědět?
Každopádně od první chvíle jsem měla nevysvětlitelnej pocit, že bych za žádnou cenu neměla chodit k němu domů. Něco uvnitř mě se mi snažilo dost hlasitě říct, abych se od něj držela dál, ale nebylo to tak hlasité, abych to přes touhu slyšela. Jeho ruka mi stiskla stehno. "Jsem rád, že jedeš se mnou, taky nerad usínám sám," koutky úst se mu lehce zvedly, ale o úsměvu se nedalo mluvit. Jasně jsem vnímala, že mě má pod kontrolou a ta představa se mi líbila.


Už v tom baru jsme se líbali. Divoce, nezkrotně a vášnivě. Myslím, že mě v životě takhle nikdo nepolíbil. Bylo to intimní. Jeho jazyk mi dravě zajel do pusy, až jí celou zaplnil a já měla pocit, že se udusím. Pevně mi přitom chytil bradu a moje pusa se otevřela. Instinktivně jsem jeho jazyk nasála a několikrát ho kousla do rtu. Je jen málo věcí, které o člověku vypovídají tolik, jako líbání. Věděl to dobře i on, protože když se odklonil a přes kousanec do krku se přiblížil k mému uchu, zašeptal, že takhle hodný holky nelíbají. A měl pravdu.


Řidič zastavil, já vylezla z auta a došlo mi, že vůbec nevím, kde jsem a s kým. Pár drinků ale udělalo svý a já měla najednou víc odvahy a rozhodně jsem teď neměla v plánu vycouvat. Vlezli jsme do výtahu a bylo to poprvé, co jsme se viděli na ostrém světle. Letmo jsem přejela jeho tvář a snažila jsem se nezadívat se mu do očí. Přitlačil mě ke stěně výtahu a oběma rukama mi pevně stiskl zadek. Jako bych se snad chtěla bránit, zatlačila jsem mu do hrudníku a vyvlíkla se z jeho sevření. Vešla jsem k němu do bytu a sundala si kabát. Snad abych moc nepřemýšlela a možná proto, že jsem nevěděla, co mu říkat, přitiskla jsem se k němu. Naše jazyky se propletly, rukama jsem ho chytila kolem krku a když mě na sebe vyhoupl přivřela jsem oči. Nádherně voněl! Položil mě na postel a sám se zvedl, aby si odložil věci.
Rozhlídla jsem se kolem a pak jsem si všimla černýho provazu na poličce za hlavou. "Máš u postele provaz?" pronesla jsem s co největším klidem, ale nedočkala jsem se žádný reakce. Místo toho mi jednou rukou rozepínal kalhoty a druhou pevně tiskl můj kotník. "Teď si hezky lehneš a budeš ticho a já si tě ochutnám," přitiskl rty k mým kalhotkám a mnou projela vlna vzrušení. "To je jak Padesát odstínů šedi," zasmála jsem se, abych atmosféru zlehčila a hlavně abych snad sama sebe ujistila, že nic není tak vážný. "Řekl jsem ti, ať mlčíš. Je na tom něco, co potřebuješ vysvětlit?" odpověděl a já ztichla. Podlomily se mi nohy a žaludek se sevřel vzrušením a strachy zároveň. Ještě dřív, než mi kalhotky vůbec sundal, byla jsem úplně mokrá. Přejížděl mi v klíně zuby, nasával tenkou látku a líbal mi vnitřní stranu stehen. Bála jsem se nejen promluvit ale i se pohnout. Když konečně projel jazykem dovnitř, bylo to stejný, jako jeho polibek. Jeho jazyk mě zaplnil a rty mě obemkly tak pevně, že jsem měla pocit, že se okamžitě udělám. Párkrát mnou projel, pak se oddálil a já si ho za hlavu přitáhla k sobě. Okamžitě se s naštvaným výrazem prudce odtáhl, chytil mi ruce za zápěstí a přitiskl k matraci. Začala jsem si uvědomovat, že tentokrát to opravdu nebudu já, kdo by tady mohl něco diktovat.

Napínal mě, ovládal mě a nechával mě roztouženou čekat na jeho doteky. Když se konečně vrátil obličejem mezi moje nohy a zabořil se jazykem, bylo to jako vysvobození. Snažila jsem se dát nohy k sobě, ale stehna mi od sebe držel tak pevně, až mě to bolelo a zuby mi tiskl klitoris tak dlouho, dokud jsem bolestí a slastí nevykřikla. Pomalu do mě strčil dva prsty a otočil dlaň. Bytem se ozývalo mlaskání, jak mnou projížděl a já se pod jeho rukou za chvíli svíjela slastí.


Za celou tu dobu jsem se ho nedotkla, ale jak jsem se hned přesvědčila, nezdálo se, že by to byl problém. Zvedl se nade mnou a rozepnul si kalhoty. Když jsem uviděla, co se do mě chystá strčit, projelo mnou vzrušení, které zalomcovalo mým rozkrokem. "Klekni si na čtyři," chytil mě za boky a otočil. Jako pírko mě pak prudce zvedl tak, abych před ním oddaně klečela. Přiblížil se ke mě zezadu a pevně mě chytil za boky. Srdce se mi divoce rozbušilo, když jsem ho ucítila blízko a o kousek jsem se od něj posunula. Přitáhl mě zpátky jednou rukou a pleskl mě přes zadek. Půlky mi držel od sebe, když do mě začal pomalu pronikat. Přes to všechno, jak jsem byla vzrušená a rozdrážděná, jsem měla pocit, že se do mě nikdy nemůže vejít. Bylo to něco mezi bolestí, tlakem a zároveň neskutečnou extází. Postupoval kousek po kousku, pomalu, ale pořád dál a když byl ve mě nadoraz, chvíli bez hnutí zůstal a jenom nepatrně se pohyboval uvnitř mě. "Natáhni si nohy." zatlačil dlaněmi na můj zadek a já ho poslechla. Celou svojí vahou na mě nalehl, opřel se o lokty vedle mojí hlavy a jednou rukou mi projel pod krkem tak, že jsem skoro nemohla dýchat. Pomalu a rázně do mě přirážel a s každým vzdálením mě nechával v napětí čekat. Jen stěží jsem se dokázala lehce nadechnout, a když jsem se udělala, měla jsem pocit, že musím ztratit vědomí. Obličej mi hořel, on do mě prudce přirazil a nechal mě pod sebou v křeči. Když mě konečně pustil ze svýho sevření, podívala jsem se mu do očí a on mě pohladil po rozpálených tvářích.
Políbil mě jemně, něžně a usmál se. "Ty jsi moje hodná holčička," dal mi pusu na čelo. Dal mi minutu na to, abych popadla dech a přestala se třást. Ležel přitom nade mnou, prohlížel si mojí tvář a jemně mi přejížděl konečky prstů po krku. Nevěděla jsem, jestli mě má v plánu hladit nebo škrtit a v hlavě jsem slyšela tlukot srdce. "Tak pojď, pojď ke mě," zvedl se na rukou, klekl si nad můj obličej a ruce mi za zápěstí držel za hlavou. V puse mi během toho lapání po dechu úplně vyschlo, ale otevřela jsem jí a snažila se olíznout si rty. Vyplázla jsem jazyk a on mi na něj spustil svoje sliny a pak znovu a znovu. Jako kdyby se nade mnou smiloval a dal mi konečně napít. Pak mi žaludem začal přejíždět po rtech a pomalu mi mezi ně vjel. Snažila jsem se zachytit jeho roztouženej výraz a znovu jsem se propadala někam hluboko do jeho pohledu. Musela jsem zaklonit hlavu, aby se dostal dál, a když mi ho zatlačil do krku, zavřela jsem oči. Bez sebemenšího pohybu ve mně byl a já se jazykem pokusila v puse pohnout. Na tyhle moje pokusy reagoval slastným vydechnutím a rytmickými pohyby mezi mými rty. Po chvilce jsem ucítila známé pulsování. Zatlačený až nadoraz v mojí puse se udělal a přitom pustil moje zápěstí, chytil mě prudce za obličej a zaklonil mi hlavu. Jeho sperma se mi dostalo do nosu, až jsem měla co dělat, abych to vydržela a nezačala se dávit. Když jsem polkla a pak otevřela oči, bylo mi jasný, že tenhle souboj o moc jsem definitivně prohrála. A ráda..

http://www.artistjessicarae.com/couples-vancouver-boudoir-photography/


5 komentářů:

  1. Oh, doufám že bude pokračování...

    OdpovědětVymazat
  2. Existujú niekde taký chlapi?😂🙈

    OdpovědětVymazat
  3. a to se ti doopravdy stalo?

    OdpovědětVymazat
  4. AAAAAaaaa to je skvěle napsaný .... Skoda, ze s nikym nechodim, ted hned bych sla a zneuzila ho, jakou mam po tomhle chut :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, V. ♥