úterý 7. listopadu 2017

Je to boj II.

Pevně mě popadl a strčil obličejem směrem ke zdi. Přitiskl se ke mě zezadu, chytil za vlasy a zaklonil mi hlavu. "Chyběla jsi mi, hrozně!" šeptal mi do ucha a jeho rty se přesunuly na krk, aby mi svůj stesk dal najevo kousnutím. Nebyl to nějaký jemný kousanec. Vlastně to pekelně bolelo, když mi jeho zuby pevně stiskly krk a bylo mi jasné, že budu mít modřinu ještě minimálně týden potom. Koukala jsem upřeně do zdi a tělem mi projelo známé napětí a pocit oddanosti. Nedokázala jsem bez něj být, i když jsem opravdu chtěla. Týden od našeho seznámení jsem se mu sama ozvala a bylo jasné, že neskončíme u skleničky a pak jsme se viděli znovu. Jeho chování mě vzrušovalo a zároveň přivádělo k šílenství. Nechápala jsem sama sebe a o to víc jsem toužila po tom, aby se to znovu opakovalo, abych sama na sobě vypozorovala ten zlom, okamžik, kdy se mu absolutně podřídím, nejen fyzicky. Oblečení jsme ze sebe do posledního kousku strhali ještě v chodbě a naše rozpálená těla se na sebe tiskla v očekávání. Podívali jsme se na sebe, když mi dovolil se přes rameno ohlídnout a bylo nám to jasné. Pak projel dlaní do mých vlasů a pevně je u hlavy chytil, jemným táhnutím mě nasměroval směrem k posteli a stačilo pár kroků aby mě tam povalil. Obličej jsem zabořila do peřiny a než jsem stihla reagovat, za kotníky mě přitáhl tak, abych měla zadek na kraji postele.
Klekl si za mě, rozmáchl se a na zadek mi přistála první štípavá rána, po které následovalo jemné pohlazení konečky prstů. Přidával na intenzitě a několik posledních ran už jsem cítila, jak mi kůže celá hoří. Zadek se mi pod jeho výpraskem chvěl a když jsem poslušně držela, ucítila jsem, jak mi na rozpálenou kůži jemně fouká. Zavřela jsem oči. Nechtěla jsem mu podlehnout, ale tušila jsem, že se to stane, cukr a bič v téhle kombinaci na mě nejspíš zafungoval.
Využila jsem chvíle, kdy se ode mě odklonil a rychle jsem se otočila a zvedla. Znovu jsem zatoužila po moci. Tohle očividně nečekal, protože najednou přede mnou klečel on a já ho pevně chytila za ramena, abych mu dala najevo, že nechci aby se zvedal. Jeho výraz mluvil jasně, dával mi najevo, že se mu tahle pozice nelíbí, ale přesto v ní zůstal. Jako by mi v hlavě najednou přepnulo, dostala jsem chuť mu všechno vrátit a konečně tenhle boj vyhrát. Postavila jsem se blízko k němu, jedno chodidlo opřela o postel a za vlasy si přitáhla jeho obličej do klína. Tentokrát na nic nečekal, agresivně do mě vnikl jazykem a začal mě lízat. Když jsem mu dovolila, aby se vzdálil, pochopil, že teď jeho vláda skončila. Samozřejmě, že kdyby chtěl, mohl se zvednout a přestat mě poslouchat, ale z nějakého důvodu to neudělal a nechal se ovládnout. Využila jsem toho a povalila ho na záda na postel a vyhoupla se na něj. Chytila jsem ho za ruce a stejně, jako to dělal on, jsem mu je vší silou držela za hlavou. Ještě párkrát naznačil, že se chce z mého sevření vyvléct, ale bylo to jenom naznačení, zůstával dál pode mnou. Tělem jsem se přitiskla na jeho hrudník a celou vahou na něj nalehla. Zuby jsem mu zaryla do ramene až s sebou škubl, ale podle toho, co na mě čekalo v jeho rozkroku, se mu tahle hra líbila víc, než jsem si předtím myslela.
Začal vzrušeně oddychovat, když jsem si ho položila mezi půlky a začala po něm přejíždět zadečkem nahoru a dolů. Pomalu a klidně. Každý jeho pokus o přiražení jsem krotila výchovným kousancem nebo zarytím nehtů do kůže. Když jsem se přiblížila, abych ho políbila na rty, prudce odklonil hlavu a při každém mém dalším pokusu to zopakoval. Posunula jsem se blíž, tak, abych měla kolena vedle jeho hrudníku a když jsem zatlačila vší silou po jeho stranách a pevně ho takhle držela, začal s sebou škubat. Vždy, když jsem přiblížila rty, uhnul obličejem. Všimla jsem si, jak ve mě narůstá zlost a znepokojení nad tím, že mi odporuje a když se mi konečně povedlo jeho rty chytit, jazykem jsem mu zaplnila celou pusu a pak jsem mu dovnitř strčila prsty. Vrátila jsem se zadkem nad jeho chloubu a roztouženě jsem se přitom vrtěla na jeho vrcholu, aniž by pronikal dovnitř. "Pust mě prosím do sebe, já už to nevydržím," žádal po chvilce a hlas se mu chvěl. Všimla jsem si, jak mu naběhly žíly na krku a na pažích. 

Chytil moje dlaně, které pořád tiskly jeho ruce za hlavou a jedním pohybem se z mého sevření dostal. Jako bych zapomněla, s kým mám tu čest, zůstala jsem v šoku, když mě okamžitě pevně chytil za boky a přirazil na sebe. Vykřikla jsem, když ho do mě zarazil a on ve stejnou chvíli nahlas úlevně vydechl. "Tak a to stačilo ty malá mrcho," pořád byl nadoraz uvnitř mě, zvedl se, otočil a nalehl na mě až jsem nebyla schopná se pohnout. "Víš co tě teď čeká?" díval se mi upřeně do očí a já zakývala hlavou. Jeho přirozeně dominantní povaha dostala zabrat a viděla jsem, jak drží zatnuté čelisti, když do mě začal přirážet. Všechno bylo tak rázné, jako by ze mě chtěl vyrazit duši a s každým přírazem jsem zavřela oči a zatnula zuby. 
S mým tělem se začalo dít něco zvláštního, co jsem až do teď nezažila. Byla to ta vteřina do orgasmu, křeč v celém těle a neskutečná touha po vyvrcholení. Teď to trvalo, napětí v mém těle proudilo tak intenzivně, že jsem slyšela v uších tlukot vlastního srdce a z posledních sil jsem začala prosit, ať přestane, protože jsem se bála, že omdlím. Musela jsem znít asi dost naléhavě, protože se na mně upřeně podíval a zpomalil. Orgasmus, který jsem prožila ve chvíli, kdy polevil ten tlak v celém těle, se nedá popsat. Na nohou mi naskočila husí kůže a polil mě pot, on ze mě v tu chvíli vyklouzl a jedním pohybem mě celou zalil horkou dávkou semene. Koukala jsem na něj přivřenýma očima a viděla jsem na jeho tváři spokojený výraz, pak mi podal ruku a pomohl mi se zvednout. 
Sláva vítězům čest poraženým.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, V. ♥