úterý 27. června 2017

Design erotických pomůcek a nový Womanizer

Taky vás vaše první návštěva sexshopu tak šokovala? Místo, o kterém jsem si myslela, že bude působit eroticky, intimně a lehce tajemně na mě vyvalilo hromadu krabic a já nevěděla kam s očima. Je to už pár let a dodnes jsem nepochopila, proč už často tak nevkusné hračky dávají do ještě nevkusnějších obalů. Víte, o jakých krabicích mluvím? Takové ty s "retro" amatérskými fotkami roztažených holek. Proč vůbec někoho napadne dát vibrátor nebo dildo (pomůcky určené primárně pro ženy) do téhle krabice? Chtěla bych, aby se našel někdo, kdo by mi ten záměr vysvětlil.
Možná to bude stejné, jako když na epilátor dají usměvavou holící se ženu, která vypadá, že má nejhladší nohy a nejšťastnější život. Tak na vibrátor dají nadrženou masturbující ženu a myslí si, že nás tím přivedou na myšlenku, že takhle báječně udělá i nás. Těžko říct, každopádně laciná a vulgární prezentace erotických pomůcek se mi vždycky spíš hnusila.

Pokud blog čtete pravidelně, tak už určitě víte, že design erotických pomůcek stavím na první místo. Baví mě vkusné věci, nové nápady a hlavně pocit, že se moje první návštěva sexshopu už nikdy nebude opakovat a že snad nová generace uvidí tyhle místa úplně jinak, než já. A ne, vážně mi není padesát, ani čtyřicet a ani třicet. Chci prostě jenom, aby sexshop byl luxusní místo, kde na vás nebudou z každého regálu výhružně mířit žaludy gumových dild. Naštěstí už taková místa jsou a možná brzy vytlačí to, co z zbylo těch hrůz.

Každopádně jsem vážně ráda za všechny ty saténové sáčky, decentní černé krabičky a opravdu erotické (a ne laciné) pomůcky. Dnes jsem původně chtěla psát o novém Womanizeru, ale když jsem ho viděla, napadlo mě ještě pár slov, které jsem prostě musela říct.
Erotická pomůcka ve tvaru velké luxusní rtěnky mě úplně dostala ♥ a to je to, o čem mluvím. Womanizer 2GO je nejnovější model, který v sobě kombinuje nejlepší vlastnosti všech předchozích (kromě toho, že má jen 6 stupňů intenzity). Takže svět směřuje tam, kam má! Pomůcky vyladěné k dokonalosti s dokonalým designem. Co si budeme povídat, kvůli větší velikosti asi každý pozná, že to není rtěnka, ale na druhou stranu nejspíš ani nikdo nepozná, že je to vibrátor.  Co na něj říkáte?


Mrkněte na fotky:








Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, V. ♥