pondělí 20. března 2017

-


Vylezla jsem na půdu a asi po půl hodině jsem našla krabici oblepenou ilozepou ze všech stran. Sedla jsem si na zem a začala jsem si pročítat deníčky, kterých je asi sto. A protože jsem v nich našla pár sexuálních zážitků, které jsou vtipné, otřesné i zajímavé, rozhodla jsem se, že se s vámi o tyhle kousky podělím. Berte tyhle články s citem, protože je nebudu upravovat a stylizovat a prostě je opíšu tak, jak jsem to v té době viděla... a je to už 7 dlouhých let zpět.

6. 9. 2010
Začnu tím, že jsem musela umýt a následně usušit celej povlak z gauče, protože jsem ho předtím při sexu celej postříkala. Fakt nenápadný najednou být aktivní a prát v ruce obří povlak z gauče a sušit ho. Jo mami, už to potřebovalo vyprat a nemohla jsem čekat až přijdeš z práce. Ano, já jsem postříkala celej gauč! a nejen gauč, ale i lino a taky jeho ponožky. Když odcházel a bral si ty mokrý ponožky, řekl, že mu budu čvachtat v botě. Bylo to napůl trapný a napůl vtipný, tak jsem se trochu zasmála.

27.9. 2010
Dost jsme se pohádali, takže jsem vylítla, že půjdu pryč. Bohužel jsem měla kozačky, takže než jsem se do nich nasoukala, chytil mě v garáži. Hodil mě přes rameno a vrátil mě do pokoje. Suše sdělil, že tohle bude dobrej poslední sex a svázal mi ruce šálou. Tak jsme to dělali a já brečela, ale jen tak jedním okem :D protože druhým jsem se soustředila na dobrej sex.

15. 10. 2010
Večer jsem si rozjížděla u něj v pokoji divoké erotické tance na Pussycat Dolls, abych zabila nudu než přijde z práce. Asi po půl hodině jsem si všimla, že jsem nezatáhla žaluzie a venku stál jeho táta, kousek od okna. Dost mě to šokovalo :D Doufám, že mě neviděl plazit se ve spodním prádle po skříni, myslel by si, že jsem magor. Fakt sexy magor.

3. 11. 2010
Právě jsem složila báseň protože nemůžu usnout:

Za to, že chce mi to dělat jazykem,
což u tebe není vůbec zvykem,
přijmi toto ocenění,
i když ve skutečnosti žádné není.
Jako vyjádření díku mého,
že máš ho vždycky tak tvrdého,
za mrdání, slavné jako Díků vzdání
chci tě pořád bez váhání, od rána zas do svítání.
S nohama na tvých ramenou, mám postel vždy zaplavenou
mám chuť zařvat z plných plic, že nic jinýho nechci víc.

19. 11. 2010
Potřebuju přestat se svojí závislostí na sexu. Protože v pondělí jsem ho fakt nenáviděla, cítila jsem se hrozně a on se choval jako idiot. No a přesto jsem to po něm chtěla a pak mi bylo líp. A to jsem si vzala pro jistotu kalhotky s Crazy frogem a záměrně jsem se neoholila, abych se vyhnula jakémukoli chtíči.

15. 12. 2010
Chvíli nedávám pozor a pak učitelka říká: Nekuřte ve výtahu, nekuřte v posteli, nekuřte psovi ani kamarádovi. (přeslechla jsem, že řekla nekuřte pod nos :D) Pak mi spolužák řekl hádanku. Víš jakej je rozdíl mezi talířem a ženskou? Ne? Tak zkus ženskou vylízat do sucha. Haha, super vtípek no, vážně jsem se pobavila... myslím, že on by to dokázal.

Úterý
Před týdnem jsme se rozešli a dneska jsme měli sex. Bylo to super ale trochu jsem čekala že pak řekne: "Páni jsem já to ale hlupák! Jen nějaký zlý stín mi oči oslepil a mé srdce obelhal! Láska má trvá dál!" Ok, nic se nestalo, jen jsme spolu prostě měli sex.

20. 12. 2010
Dneska přijel v osm. Hodinu spal, pak mi ho tam narval a pak si to rozmyslel. Vážně! Prostě najednou řekl :"A nebo radši ne..."

26. 12. 2010
Prostě jsem řekla jako nic - udělej mě pusou. Bylo to tak strašně divný a mokrý. Něco jako kdyby byl ve skutečnosti pes, což už vyznívá dost divně samo o sobě. Doufám, že někdy odhalím to kouzlo skryté na dně psí misky.

Nevím kolikátýho
Dnes jsem byla nahoře, ale myslím, že není šance, abych se udělala. Zavázala jsem mu radši oči. Abych si nepřipadala tak blbě :D že se tam na něm vrtím, jak na nějakým divným stožáru. Navíc je to dost namáhavý a kdyby neměl zavázaný oči viděl by, že už nemůžu. Takhle si myslel, že ty pauzy dělám záměrně, abych zvýšila jeho touhu :D a ne že ve skutečnosti lapám po dechu a propínám prsty, abych potlačila křeč.

Nevím kolikátýho 2010
Začala jsem mu ho honit a on furt dělal, že spí, tak jsem si na něj sedla. Dost mě to nebavilo pohybovat se na někom kdo spí :D on pak ale vstal a začal mě brutálně šukat. Řekl mi "Jdi do hajzlu!" a nařezal mi páskem na zadek, pak když se udělal a postříkal mi prsa, řekl "Dobře jsem to zahrál co?" a pak jsme se mazlili, povídali si a krmili se jahodama. Harmonický pár.







6 komentářů:

  1. Tak to jsem se nasmala:)) Super denicek s bud rada ze ho nenasla tvoje mama:))))

    OdpovědětVymazat
  2. Asi umřu smíchy :D. Ty jsi dobrá! :D Řekla bych, že deníčkových zápisů jako máš ty, je mezi náma holkama víc :D :D

    OdpovědětVymazat
  3. Alespon máš na co vzpomínat :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jeden z mých neoblíbenějších článků na tomto webu. :D Doufám, že přibudou další! Styl psaní je výborný!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, V. ♥