úterý 7. února 2017

The Overnight

Už ani nevím, kdy jsem se naposled podívala na nějaký film a dokoukala ho do konce. Poslední dobou totiž u všeho usínám a nic mě nebaví. Každopádně včera jsem celý den strávila v posteli a tak došlo i na jednu erotickou komedii s názvem The Overnight.


Na začátek musím říct, že jsem rozhodně viděla mnohem lepší komedie a lepší erotické filmy, The Overnight je spíš takový jednoduchý příběh bez pořádných vtipů a bez pořádného sexu, ale přesto mě bavil. Alex a Emily se přistěhují do Los Angeles a během rozkoukávání se seznámí se sousedy. Ti je pozvou na večeři k sobě do domu a tam to celé začíná  a vlastně i končí. Celý příběh se totiž odehrává během jedné dobrodružné noci.  I když se dá od začátku stoprocentně očekávat, jak to dopadne, všechno kolem toho je docela nenucené a nakonec i jednotlivé postavy vás budou bavit. Mě se nejvíc líbila Emily, která se držela stranou, ale ze všech nejvíc bojovala se zvědavostí a předsudky. Díky jejímu manželovi jsem se zase dobře pobavila a scéna se "sebepřijetím" byla naprosto skvělá. 


Co se týče celého filmu, zdá se mi, že ho někdo vymyslel během jednoho večera a nesmíte nad ním moc přemýšlet. Rozhodně nepřemýšlejte o tom, že se tyto páry právě poznaly, že nahoře spí děti a už vůbec nepřemýšlejte nad naivně růžovým koncem. Jo a nečekejte nějakou převratnou erotiku, i když v The Overnight uvidíte nahá těla a pár lehce sexuálních scén, pravděpodobně vám nezpůsobí nějaké vzrušení. Užijte si upřímnou zvědavost, touhu a chuť s nádechem swingers. 
Já jsem na film koukala online TADY .

1 komentář:

Děkuji za komentář, V. ♥