pondělí 21. listopadu 2016

Proč si (ne)pořídit sadu KamaSutra Sweet Heart


Nádherná dárková sada v krabici ve tvaru růžového srdce měla být jeden z tipů na vánoční dárky. Měla být... a já vám hned povím, proč není a proč o ní mluvím už teď.
Sadu KamaSutra Sweet Heart jsem si vybrala na první pohled, když jsem hledala nějaký společný dárek určený pro rozmazlování a pro láskyplné (a sexuplné) večery. Na obrázku sexshopu vypadala krabice velká a luxusní, i když samozřejmě obsah jednotlivých částí je u zboží uveden, takže mi bylo jasné, že ve skutečnosti budou lahvičky malé. Můj první dojem, když jsem krabici držela v ruce byl ještě příjemný, těšila jsem se, co za poklady skrývá a rozbalovala pomalu a s napětím. Srdce obsahuje masážní olej pro aroma masáž, slíbatelný jahodový olej, tělový krém a jahodový pudr na tělo. "Nedávej na mě tu opelichanou slepici!" spustil se smíchem on, zatímco jsem ho ze srandy chtěla pošimrat peřím, které je součástí balení. Má pravdu, "dráždítko" z peří je něco šíleného- opelichané, nekvalitní a to mé má ještě plastovou část hodně odřenou. Nicméně, peří považuji za to poslední, na čem záleží, ale takových překvapení bude ještě trochu víc.



V krabici se ukrýval červený měšec, který vyvolal další udivené výrazy a myšlenky, že máme co do činění s drogovou distribucí. Uvnitř měšce byl totiž obyčejný igelitový sáček, uzavřený drátkem, ve kterém se nachází ten slibovaný tělový pudr. Samo o sobě to takhle působí dost lacině a komicky a ani nevím, jestli se pak předpokládá, že si ten pudr vysypete do měšce nebo proč to tak vůbec je a pudr není v krabičce. Na tělový pudr jsem se hodně těšila. Miluji sladkou chuť jahod a představa, kolik experimentů se s ním nechá dělat se mi dost líbila. Představa se rozplynula velmi, velmi rychle. Prášek v sáčku vůbec nevoní, spíš naopak a s jahodami nemá nic společného. Vůně je taková "starodávná" neumím ji přesně popsat, ale vůbec není sladká a příjemná. Víc než romantiku a předehru mi připomíná vůně starých žen, trochu i zatuchlinu. Chuť mě přešla.


Ještě naštěstí zbývaly tři věci. Dva oleje a nejhorší je, že ani ty dva oleje mě neohromily svou chutí ani vůní, což jsem tady považovala za úplně nejpodstatnější. Malý jahodový olejíček ještě docela nadějně voní, ale chuť je opravdu příšerná, na ruku jsem si nalila jen hodně maličko a to mi bohatě stačilo.Ten větší určený na masáže mi nevoní vůbec, vůně je to úplně jiná, připomíná mi vietnamské salony krásy. Jejich další vlastnosti bych označila jako slabší průměr. Na řadě byla poslední část balíčku a tím je jahodový krém na tělo, který krásně voní a i jeho konzistence je příjemná. Tímhle už se můj celkový dojem ze sady za 1295 Kč bohužel nezlepšil.


Na oficiálních stránkách kamasutra.com jsem našla dvě recenze ve stylu - všechno krásně voní a ještě lépe chutná! a tak nevím, kde je problém. Bohužel, tuhle sadu vám doporučit rozhodně nemůžu a sama si říkám, proč jsem nesáhla po nějaké osvědčené kvalitě třeba od značky WARMup. Od této značky mám totiž už dlouhou dobu hřejivý masážní gel s příchutí bílé čokolády a je naprosto parádní.
Už tuhle sobotu se můžete na blogu těšit na první adventní recenzi, opravdu s něčím, co se mi líbí a co bych pod stromeček s radostí nadělila nejen sobě. Tahle sada (ač je docela "fotogenická") to bohužel není. Tak či tak děkuji skvělému eshopu e-kondomy.cz za poskytnutí dárku dle vlastního výběru, i když můj výběr moc šťastný nebyl. Nechala jsem se prostě unést krásnou krabicí jako s bonbony a bohužel, tahle krabice je na celé sadě to nejlepší.

1 komentář:

  1. Skvělá recenze, žádné žmatlání jak je to super čuper boží. Prostě upřímný (nejspíše tedy pravdivý) názor :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, V. ♥