neděle 27. listopadu 2016

I. adventní recenze- Venušiny kuličky

Vánoce se pomalu, ale jistě blíží a možná stejně jako já už dáváte dohromady poslední dárky pro svoje blízké. Stejně jako loni jsem se i letos rozhodla udělat čtyři recenze, které můžete brát jako tipy na dárky a nebo jen jako možnost, jak a čím si zpříjemnit zimní večery. Jedno mají všechny produkty společné a tím je vánoční atmosféra- zdobení stromečku, mlsání cukroví, mrazivé procházky, klid, rozmazlování. Nevím jak vy, ale já při tom shánění dárků nemůžu odolat a vždy si pořídím i něco pro sebe. Jeden z takových dárků pro sebe (ale klidně i pro kamarádku) jsou i Venušiny kuličky a já tentokrát vybrala jedny úplně speciální.


Venušiny kuličky Mae B Lovely Vibes jsou tři jednotlivé kuličky, každá o jiné váze. Líbí se mi právě to, že si můžete vybrat váhu, která je vám příjemná a postupně zátěž zvyšovat nebo si vybírat podle chuti a nálady. Kuličky jsou všechny stejně velké, průměr mají 3,5 cm. Na první pohled mi přišly velké docela dost, ale nakonec je tahle velikost pro mě naprosto ideální. Hned první zkoušení mě přesvědčilo o tom, že varianta jedné kuličky je pro mě o dost příjemnější, než když jsou kuličky klasické dvě za sebou. Materiál je hebký silikon a každá kulička je zakončená plastovým korálkem a pevným provázkem. Tyhle kuličky bych doporučila i pro ty z vás, které začínají nebo jim jsou klasické kuličky nepříjemné. Bílá pevná krabička s mašlí a vzkazem uvnitř je prostě kouzelná!


Hodně jste psaly o bolesti podbřišku po nějaké době nošení nebo tlačení kuliček. Já si myslím, že ta bolest vzniká, když je svalstvo unavené a tlačení, když jsou kuličky moc "dlouhé", ale je to jen můj pocit. Já začala modrou a vzala jsem si ji na vánoční nákupy.


Modrá má 25 g, pro mě příjemně lehká a vybrala jsem ji pro delší výlet a pobíhání po krámech záměrně. Každý otřes už po cestě do města jsem si příjemně užívala, kuličky vibrují jen velmi jemně, ale příjemně. Vzpomínám si, že když jsem měla své první kuličky a vyrazila jsem na nákupy, už v polovině jsem cítila, jak se ze mě kuličky snaží dostat ven a bylo to dost nepříjemné. Tahle modrá kulička mi vyhovovala a měla jsem ji dost dlouho. Už v autě jsem cítila příjemné vzrušení, kulička tak příjemně zaplňuje, ale netlačí.  Po návratu domů se přítel nabídl, že mi kuličku vytáhne a určitě si dovedete představit, jak to nakonec dopadlo. Perfektní orgasmus jsem měla během chvilky, neříkám, že to měla na svědomí jen ta kulička, ale na druhou stranu, byla jsem už díky ní taková "připravená". Také růžová kulička o hmotnosti 35 g mi přijde hodně "pohodlná" a i když v ruce žádný váhový rozdíl člověk nezaznamená, věřte tomu, že je to znát. Na fialovou 50 g si teprve čekám, chci postupně zvyšovat a fialovou určitě nechci nosit třeba 5 hodin hned napoprvé, ale chci svoje tělo postupně poznat. Údržba kuliček je snadná, nemají žádné vzory, které by se špatně čistily a stačí je umýt v teplé vodě (jednou za čas jako všechny ostatní hračky dezinfikuji). Kuličky Mae B Lovely Vibes se mi moc líbí a není co bych jim vytkla. Jsou zabalené v krásné bílé krabičce, design je na jedničku a hlavně poměr cena a kvalita je super. 


 Docela často se setkám s tím, že si někdo není jistý tím, jak se vůbec Venušiny kuličky používají a někdo se mylně domnívá, že je to párová erotická hračka. Ráda bych proto ještě na konec dodala pár věcí, které je dobré vědět:

Venušiny kuličky jsou primárně určené na posilování pánevního dna .
Nezaměňujte kuličky s análními kuličkami! Venušiny kuličky opravdu nepatří do zadečku a svým tvarem nejsou pro takové použití vůbec vhodné. Anální kuličky mají jiné zakončení, které brání "vtáhnutí" a umožní snadné vyjmutí z análního otvoru.
Venušiny kuličky se nepoužívají při samotném klasickém styku. I když experimentům se meze nekladou, určitě existují vhodnější erotické pomůcky pro oživení sexu.
Venušiny kuličky nemají žádný ovladač, baterky ani nic podobného. Nemají klasické vibrace, příjemné chvění vyvolávají jen mechanickým pohybem (uvnitř kuličky je malá kulička, která se pohybuje).

Pro další info koukněte na starší články:
Když se obyčejné stane neobyčejným
Kuličky na spaní?

3 komentáře:

  1. Ty vypadají krásně! Venušiny kuličky jedny mám, ale jsou pro mě celkem k ničemu. Jsou dost velké, takže mám (relativní) problém je i zavést, takže pak bohužel opravdu nehrozí, že by vypadly, kdybych je neudržovala pánevními svaly, drží mi prostě jenom tak a vůbec se nemusím snažit. Potřebovala bych spíš jednu kuličku, která je menší, ale zároveň těžká. Nemáš nějaký tip?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě napadla tahle činka http://www.ruzovyslon.cz/vaginalni-cinka/ - ta je menší, má i hezký tvar a váhu 54g.

      Vymazat
  2. Ahoj,
    ráda bych se s tebou poradila. Uvažuju o koupi Venušiných kuliček, ale nevím, které si mám vybrat.
    Jde mi hlavně o posílení pánevního dna kvůli zdravotním problémům.
    Nemám s tímto vůbec žádné zkušenosti a jelikož je nabídka opravdu velká, jsem trochu ztracená.
    Děkuji ti za odpověď! <3

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, V. ♥