úterý 25. října 2016

Vážně se chtějí všichni (ne)holit ?


Jako všechno na světě i holení má svoje trendy a jak už to tak vypadá, žiletky můžeme podle tohoto trendu odložit. Dívala jsem se asi před měsícem na novou reklamu k podzimní kolekci H&M, která ukazuje, že ženy mají být víc samy sebou a musím říct, že mě vážně zaujala a zaujala mě i modelka s chlupatým podpažím. Ne, že bych něco podobného chtěla vlastnit, ale celá ta reklama je natolik uvolněná, že ve mě vzbudila takový těžko popsatelný pocit touhy po svobodě. A nejen tenhle módní řetězec, ale i další značky najednou neváhají a předvádějí nejen modelky všech tvarů a barev, ale především "pobuřující" chlupaté podpaží. Nejsou to jen modelky, ale i zpěvačky, herečky a nakonec nejvíc asi úplně neznámé ženy, které své podpaží prezentují na sociálních sítích ať už jen přirozeně narostlé nebo i obarvené na nejrůznější odstíny. Před pár dny jsem pak četla článek, že ani intimní holení se už nenosí a že po oholených klínech dnešní moderní muži už netouží. V článku bylo něco o tom, že chlupy se prostě vrací do módy, což dokazuje i trend hustého obočí. Možná jsme to vážně dopracovali tam, že nás vše vyumělkované, precizní, sterilní a mainstreamové přestalo bavit. Možná zkrátka směřujeme k přírodě a k farmářským trhům si přidáme ještě chlupy. Nedokážu si vysvětlit, co stojí za tím, že ačkoli ještě nedávno byl za ideální považován holý holčičkovský klín, teď řada mužů zastává jiný názor. Na téma holit či neholit už toho bylo napsáno tolik, že není třeba rozebírat nějaké pro a proti a jestli holit či neholit a co vlastně. Mě zarůstající trend nejspíš mine, obočí i rozkrok plánuji nadále udržovat v mezích a po chlupatém podpaží netoužím. Ale musím uznat, že zatímco řed pár lety jsem si obočí vytrhávala do tenkých, sotva viditelných čárek a mezi nohama jsem se každý den holila úplně dohladka, teď jsou obě místa chlupatější, ale o to více udržovaná.


Dnes se asi víc než kdy dřív hodí připomenout můj barvící experiment s barvou na intimní ochlupení Betty


5 komentářů:

  1. Upřímně, nikdy jsem si nedokázala představit že tam dole budu ,,lysá jako myš,,. Je to pro mě znak ženství a mám zatím to štěstí že většina partnerů byla ,,bobříkem,, nadšena. Podpaždí mě stále nepřesvědčilo k zahuštění :D :D ... Asi jsem též typ, který volí zlatou střední cestu jak v klíně tak výše. Co mě v poslední době zaujalo (mimo tohoto chlupatého trendu) je spousta žen, které začaly chodit s knírky a nijak to nezakrývají (že jim rostou)!
    Myslím si, že v nadcházející letech se máme na co těšit.
    Btw, nechceš udělat refresh recenze na Sexy Betty? Zajímalo by mě to s odstupem času. Dost pokukuji po Malibu verzi :D

    OdpovědětVymazat
  2. Mňa chvalabohu príroda neobdarila veľkým množstvom chlpov skoro nikde, takže nohy si holiť nemusím, a nevieš aké to je to super, že môžem byť v prírode aj mesiac, a spokojne pobehovať v kraťasoch bez zjavnej húštiny na lýtkach. MEdzonožie som si odmietla aj odmietam holiť. Niežeby som mala nejakú Gotwaldovu baranicu tam, ale jednoducho nie som ani bábika Barbie ani 13 ročná panna. Môj chlap i predošlí partneri mali radšej ženy, nie dievčatká, chvalabohu :-).
    Ono je to fakt diskutabilná otázka, mám kámošku, ktorá kvôli chlpom nechodí na stanovačky, na dovolenky, pretože sa musí holiť každé dva dni a je pre ňu obťažujúce robiť to bez sprchy či vane. A je riadne nasrdená na spoločnosť, ktorá ju odsudzuje len preto, lebo má chlpaté nohy. Na to som jej povedala, že sa nachádza v nesprávnej spoločnosti, na čo mi ona odpovedala, že radšej nebude v spoločnosti vôbec, pretože nemá zo seba dobrý pocit.
    A tu to máme, kam niektorých ľudí zahnala spoločnosť. Na perifériu, do svojich ulít. Ja si osobne nevšímam či sú ľudia chlpatí alebo nie, je mi to jedno. Každý podľa svojho gusta. Ale viac mi vadí, ak pri mne sedí chlap s oholenými nohami a hruďou. To sa fakt cítim nejaká nesvoja. ale zas ja som vždy letela na chlpáčov :-)

    OdpovědětVymazat
  3. No já všude možně čtu, jak se mužům přírodní klíny líbí, ale v reálu jsem se s tím ani jednou nesetkala. Jednou mi byla dokonce položena otázka "A to vám ty chlupy rostou až tady, jo? Aha." :-D :-D A to si žádné extra bobry nepěstuju, holím se pravidelně, ale ne úplně třeba 2x týdně. Chlupy na nohách mě taky nijak nepobuřují. Jediné místo, kde vidím smysl v holení, je právě to podpaží. Tam chloupky delší než pár milimetrů nestrpím, protože jednak mě to škrábe a zachytává se na nich antiperspirant, a pak taky, ať si říká kdo chce co chce, prostě mi přijde, že když se zpotím, tak pak to chlupaté podpaží víc smrdí.

    OdpovědětVymazat
  4. Jako muž tenhle trend vítám. Lehce upravený klín je fajn a sexy - koneckonců ukazuje, že žena je dospělá a smířená s vlastním tělem (nesnaží se proti němu zoufale bojovat, jen o něj pečuje).
    Podpaždí už je věc vkusu - a vlastně mi nevadí ani tak ani onak.

    Někde jsem četl citát, který to shrnuje: „If you think pubic hair on a woman is unnatural or weird, you aren't mature enough to be touching vaginas.“

    OdpovědětVymazat
  5. Můj muž také prohlásil, že kdybych si hodila klín, připadal by si jako pedofil.... :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, V. ♥