středa 26. října 2016

Ramínka, která nebudete chtít schovávat


Po tom, co jsem celé léto sháněla podprsenku, která by mi svými ramínky ozdobila výstřih, jsem teď - v říjnu, učinila velký objev. Zatímco jsem slintala u Instagramu a hledala jsem podprsenku, která tenhle efekt má (a našla jsem ji za dva a půl tisíce), jsem nějak zapomněla na to, že jde především o ramínka. A chvála bohu, že mě to nakonec napadlo a uvědomila jsem si, že přece musí existovat tahle dokonalá ramínka, která z každé levné, obyčejné, nudné podprsenky vykouzlí něco sexy. Takže pokud máte problém se sháněním podprsenek jako já, rozhodně oceníte to, že nemusíte kupovat nový kousek do sbírky, ale že stačí pořídit si ramínka za pár korun.
Svá první ramínka jsem objednala na facebooku a (trošku nervózní) jsem čekala co, kdy a jak mi vlastně dorazí. A víte co? Jsou naprosto perfektní! Je konec časů, kdy bylo hlavní myšlenkou, jak ramínka schovat. Nejdřív jsem měla trošku obavy, jak to bude vlastně vypadat, protože na fotkách, které jsem viděla, byla vždy menší prsa. Určitě jsem nechtěla, aby se mi někam zařezávala nebo snad aby mi dokonce šňůrka zmizela někde v hlubinách mého výstřihu. Nakonec jsem byla neskutečně nadšená, ale vážně moc! Vypadá to krásně a opravdu z každého obyčejného trička ramínka vyčarují docela rafinovaný a sexy kousek. Jak si můžete všimnou na fotce, moje první ramínka mají dokonce malou ozdobu ve tvaru andělských křídel. K tomu došlo úplně nechtěně, protože jsem chtěla ramínka bez ní, ale nebyly k dispozici, takže jsem si říkala, že korálek prostě sundám a vyhodím. Ovšem, korálek sundat nešel (jdou odepnout jen ta křídla) a nakonec se mi zalíbil tak, že jsem za něj ráda.


Další ramínka jsem si objednala na eshopu www.luxusnipradlo.cz, Ozdobná ramínka jsem jinde nenašla a přes facebook, ač jsem byla napoprvé spokojená se mi už objednávat nechtělo. Nejdřív jsem se trošku ztrácela v tom, jak najít to, co potřebuji, ale logicky jsem ramínka nakonec našla v kategorii Doplňky k podprsenkám. V mém košíku skončila ramínka JULIMEX RDE 421 DECOLLETE v černé barvě a RDE 424 v bílé. Cena je 149 Kč za jedny, což mě potěšilo. Ta černá ramínka s trošku složitějším "vzorem" mi nakonec moc nevyhovují, protože se při pohybu různě nadzvedávají a vlní a nevypadá to úplně tak, jak jsem čekala, ale je pravda, že na fotce působí asi ze všech nejlíp právě tou složitostí. Jako jediné mají navíc tu prostřední část ze stejného relativně tvrdého materiálu, jako jsou samotná ramínka. Další z kousků mají tuto část o dost příjemnější, měkkou a sametovou.

Možná vás taky napadne, jak vůbec taková ramínka drží a jak se na podprsenku připevňují (především tedy ta prostřední část). Připnutí je dost pevné, takže se nemusíte bát, že se vám v ten nejméně vhodný okamžik uprostřed odepnou. Jednoduše protáhnete prostřední "ramínko" středem podprsenky, vytvoříte očko a háčkem připnete nahoru.





8 komentářů:

  1. Tak to je dokonalost! Hlavně ty složitější se mi tuze líbí. Miluji tyhle sexy kousky, které tak nějak dají prostor fantazii všech slintalů okolo! Oh, zase skvělý tip. S tvými články brzo přijdu na buben. Hihi, ale to nevadí...

    A tobě moc sluší!!

    OdpovědětVymazat
  2. Ty druhý jsou naprosto skvělé!! ♥
    taky dlouho slintám nad takovou ozdobičkou výstřihu, ale nenašla jsem nikde nic. Takže teď jdu lovit děkuji!

    OdpovědětVymazat
  3. Holky,jukněte na Ebay, jsou tam toho stovky a za pár kaček, kámošce jsem to tam objednala za necelých 60,-. Ale pozor,koukejte i na rozměry velikostí :) http://www.ebay.com/itm/HOT-SELL-Women-Girl-Backless-Cross-Bra-Shoulder-Strap-Fashion-Sexy-Underwear/391489085921?_trksid=p2047675.c100009.m1982&_trkparms=aid%3D888007%26algo%3DDISC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D39497%26meid%3Ddb1af7aed32e4beaa61670afc7bb74bc%26pid%3D100009%26rk%3D1%26rkt%3D2%26sd%3D201605612787

    OdpovědětVymazat
  4. Na ebay ale nejsou ramínka k podprsence, ani ty v tom odkazu se nedaji pripnout.. to tak nosit to bez ale popravdě kolik z nas si to může dovolit?

    OdpovědětVymazat
  5. Kde jsi koupila ty s tím korálkem? Jsou dokonalé

    OdpovědětVymazat
  6. Už dlouho se mi taková ramínka ve výstřihu líbí (a tobě moc sluší!), ale většinu podprsenek mám s ramínky na pevno a tak mi to i vyhovuje. Chtěla bych buď něco, co by se dalo stejně jako dole uprostřed na podprsenku připevnit i na stávající ramínka, nebo něco jako z odkazu výše, co by se dalo nosit přes podprsenku, ale vůbec nevím, pod jakým heslem to v češině hledat. Na ebay nebo aliexpressu je toho plno pod heslem cage bra nebo harness, ale z Číny objednávat nechci. Neporadíš, pod čím to hledat?

    OdpovědětVymazat
  7. Ever wanted to get free Facebook Followers and Likes?
    Did you know you can get these ON AUTOPILOT & ABSOLUTELY FOR FREE by getting an account on Like 4 Like?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, V. ♥