sobota 13. srpna 2016

miluju__

Zjistila jsem, že festival Prague Pride stále někdo považuje za agresivní propagandu homosexuálů a nebo dokonce diskriminaci heterosexuálů (proč my žádný průvod nemáme?) Dokonce jsem slyšela i názor, že úchylky lze jen tolerovat, ale je hnus to podporovat, že je to sraz HIV pozitivních nebo že pedofilové taky nemají pochody. Jsem z takových názorů dost rozladěná, z některých zhnusená a je vidět, že nejsme ještě tak otevření, jak si pořád tvrdíme. Mimochodem, jak to vidíte vy?
Všechno se letos nese pod heslem miluju__ a co si doplníte je jen na vás, protože hlavní myšlenkou je radost z lásky. Radost z lásky ale není zdaleka jediným důvodem, proč se festivalu účastní tolik lidí, akce se zabývá také rodinou, transgender problematikou i prevencí AIDS. Za chvíli propukne závěrečný průvod a i když se ho nezúčastním i já miluju. Miluju velké akce, energii všude kolem, miluju dobré lidi kolem sebe a je mi upřímně jedno jakou mají orientaci. A možná částečně i pro to, že miluju převleky, líčení, barvy a možnost ukázat se "jinak", téhle akci fandím.




1 komentář:

  1. Mě to přijde strašně emotivní.. Ráda bych se zúčastnila a ty lidi podpořila, ale vždy jsem tu druhou sobotu v srpnu pryč. A nesnáším lidi, kteří homosexuály odsuzují. Kdy se koná ten závěrečný průvod?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, V. ♥