pondělí 27. června 2016

Tyrkysové dildo Blue Astral

Když jsem dostala nabídku vyzkoušet dildo Blue Astral v rychlosti jsem se podívala jenom na fotky. Líbila se mi barva a přišlo mi, že jsem našla fajn společníka na léto. Žádné další informace už mě nezajímaly, protože přece jen, o dildu toho moc k funkcím nejde napsat.


Už když jsem přebírala balíček od pošťáka, říkala jsem si, že je to docela těžká krabice na to, že by v ní mělo být jedno obyčejné dildo. Tenhle kousek je nejen o něco těžší, než jsem čekala, ale hlavně větší, což mě potěšilo. Musím říct, že když je výběr na mě, automaticky sahám po menších rozměrech a tak je tohle dildo největší, co zatím mám. Přitom to není žádný obr, abych vás nějak nezmátla, má 20 cm a v průměru 4 cm. Velikostně je na tom podobně jako Borůvka 2, pocit z něj ale umocňují opravdu výrazné výstupky. Na mě je to trochu moc, ale určitě každá z nás zná ty chvíle, kdy už má jeden orgasmus za sebou a chce něco víc nebo ne? Tak přesně na tuhle "nenasytnost" je jako dělaný!
Příjemně mě překvapil materiál. Konečně něco naprosto bez vůně i zápachu, hladký, hebký a příjemný - silikon. Jako největší plus téhle hračky bych viděla přísavku. Dilda s přísavkou jsem do teď nevyhledávala, asi protože jsem měla jednou takové, které spadlo ještě dřív, než jsem na něj stihla dosednout. Protože Astral vypadal na první pohled velmi kvalitně, rozhodla jsem se přísavku pořádně otestovat a vyhledala jsem asi sto různých povrchů v našem bytě (dobře, přeháním :)). Každopádně z vany jsem ho málem nedostala, jak pevně držel a lednička, okno, zrcadlo, dřevěná skříň i dlaždice na tom byly podobně.
Co bych vytkla? Tentokrát nic! Někomu by mohlo vadit, že je trochu těžší, ale mě to nepřijde jako nějaký extrém (a většinu času ho budu mít stejně někde přisátý). Jsem moc spokojená a líbí se mi i modrý sáček na zabalení, protože už se mi krabice do šuplíku nevejdou a je lepší pomůcky skladovat v sáčcích, aby se vzájemně nedotýkaly.


Tip: Chcete zažít trojku, ale nevíte, koho do ní přizvat? Tohle dildo je na takové překvapení jako stvořené. Stačí si nechat zavázat oči a užívat si. Koho si budete představovat už je jen na vás!



Děkuji sexshopu Růžový Slon 

1 komentář:

Děkuji za komentář, V. ♥