sobota 7. května 2016

Jaká je Hra o manželství?


Můj názor na erotické hry už nejspíš víte. Málokdy mě pobaví a ještě méně často mi přijdou vzrušující, takže se hraní vyhýbám. Hru o manželství jsem si půjčila od známé s tím, že až nastane jeden z nudných večerů, dáme si víno a dobře se s drahým pobavíme. Zatím se tak nestalo (a to už mám tuhle krabici doma docela dlouho). Možná je to tím, že nemáme moc nudných večerů, možná tím, že on nepije víno, ale nejspíš je to tím, že si nejsem jistá, jak by hra dopadla. Když jsem si totiž prohlížela otázky a zamyslela se nad hlavní otázkou hry, která zní "Opravdu mě znáš?", došla jsem k závěru, že tuhle hru musíte hrát v okamžiku, kdy nehrozí žádné reálné nebezpečí. Kdy máte stabilní, láskyplný vztah. Rozhodně ne tehdy, když procházíte jakoukoli krizí a rozhodně ne tehdy, když jeden na druhého vydržíte hodinu řvát, kvůli sáčku od brambůrků. V pravidlech je dokonce jeden bod, který můj dojem potvrzuje a radí, jak předejít konfliktním situacím.


Nicméně jsem si říkala, že by byla škoda hru vrátit a neukázat vám jí, protože patří rozhodně k těm lepším, které jsem viděla. Takže jsem pořádně pročetla pravidla i kartičky s otázkami, které vám ukážu. Hra obsahuje 120 karet (celkem 600 otázek), plán ve tvaru srdce, mazatelné tabulky, fixy, černou a bílou figurku a 26 žetonů. Otázky jsou rozděleny na zahřívací, záludné a na tělo, těch na tělo je nejmenší množství, i když jsou jediné s erotickou tématikou. V tomto pořadí také otázky postupně přicházejí na řadu.


Smyslem hry je zjistit, jak dobře znáte svého partnera tím, že budete společně odpovídat na stejnou otázku. Odpověď si každý napíše tajně na kartičku a pak si je porovnáte. V pravidlech je bodování popsáno na příkladu Adama a Evy asi takhle- pokud se kartičky shodují a Adam četl otázku, Eva získá bod, pokud ne, nikdo nezíská nic. Pravidla se mi napřed zdála moc dlouhá, ale jak na to koukám, dají se shrnout do jedné věty, takže s pochopením nebude problém a nepohádáte se hned u toho, jak hru vlastně hrát. Ještě jsem zapomněla na to, že na začátku hry máte napsat na papírek to, co splní váš partner v případě, že prohraje a umístit papírek pod hrací desku. Líbí se mi, že hra obsahuje i prázdné kartičky, pro vaše vlastní otázky. Přemýšlím nad tím, že zábavnější by bylo hrát hru v partě lidí (za předpokladu, že se před nimi nestydíte a chcete je ještě víc poznat). Přejdeme teď ale konečně k tomu, jaké otázky vás čekají.




Jak jsem už říkala, Hra o manželství patří k těm lepším, které jsem viděla. Možná pro to, že odpovídáte na otázky a nejste tak nuceni plnit divné a antisexuální úkoly (znovu se mi vybavuje "Odpal kostku penisem!"). Věřím tomu, že se u ní můžete dobře pobavit a dozvědět se o partnerovi něco nového. Jen je třeba ji opravdu hrát a nezaseknout se hned u prvních záludných otázek s tím, kdo z vás dvou má pravdu.


1 komentář:

  1. U většiny otázek bych odpovědi nevěděla ani já, natož partner, protože jde o věci, který jsou mi úplně ukradený. Další nudná deskovka úplně na nic.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, V. ♥