úterý 5. dubna 2016

Teď píšete vy Dráždění po Skypu

chionzy.wordpress.com
Vzpomínáte si na Honzovo Dráždění na pracovišti? Na mailu mi přistála další povídka nebo spíš zážitek od něj. Co na to říkáte?

Při hledání partnera, člověk zkouší všechny možnosti. Mezi ně určitě patří i seznamka. Ne všechny mají stejnou úroveň, ale málokdy to lze dopředu poznat. V každém případě jejich nabídka je poměrně velká. Při surfování po internetu se mi jednou podařilo na jedné z nich narazit na zajímavou dívku.

Je mi třicet osm a Ivana je asi o tři roky mladší. Na stránkách seznamky v tu dobu byly dvě mé fotky, na jedné můj snad hezký obličej a na další stojím na jednom vrcholku Tater s mojí štíhlou postavou ve sportovní bundě a pokouším se tvářit sexy. Ona měla na svém profilu také dvě fotky, na první byla černovláska s hnědýma očima a na druhé se smála, klečela na zemi a hladila po hlavě psa. Mám rád přirozené ženy a tou ona nepochybně je, žádné zbytečné šminky a vlasy krátce ostříhané. Mírně při těle, avšak ne tlustá, přesně jak to mám rád.
Odešla ji ode mě zpráva se žádostí kontakt, ona jej přijala a několik večerů se nám podařilo psát si po Skypu. Bydlí s rodiči, takže bohužel kameru ani zvuk nechtěla pouštět. Zbyla nám tak jenom písmenka, vůbec to ale nevadilo. Neměl jsem ani tušení, že společné psaní může být tak dráždivé a vzrušující. Po několika společných chvílích, přišel jeden červnový večer, při kterém si každý z nás otevřel víno, a naše prsty se rozběhly po klávesnici. Na můj dotaz souhlasila s tím, že se budeme bavit o sexu a co v něm máme nejvíce rádi. Asi po půl hodině se naše psaní stávalo postupně žhavější a žhavější.      
Já: „Nejvíc mě uspokojí, když vzruším ženu tak, až dosáhne svého vrcholu.“
Ivana: „Já miluji, když je na začátku něžné mazlení, později mám ale raději tvrdší přístup. Pokud to tak je, tak potom dosáhnu rychleji orgasmu. Jsem snadno vzrušivá. Už teď. Jen si o sexu píšeme a cítím v sobě chvění. Kdybys tak mohl být teď tady u mě.“
Já: „Tak si představ, že stojím za Tebou. Sedíš u počítače a najednou ucítíš moje ruce na svých ramenech. Co máš na sobě?“
Ivana: „Bílé tričko a bílé kalhotky. Osprchovaná a voním bylinkovým sprchovým gelem. A Ty?“
Já: „Mám vršek od pyžama a boxerky. Před chvílí jsem taky došel ze sprchy, ještě mám mokré vlasy. Když za Tebou stojím, začnu tě zezadu něžně hladit po vlasech a po krku. Pak jazykem dráždím Tvoje ušní lalůčky. Rukama vjíždím pod Tvoje tričko a blížím se k Tvým ňadrům…“
Ivana: „Jde na mě čím dál větší vzrušení. Zakláním hlavu, zavírám oči a nechávám se Tebou hýčkat.“
Já: „Vidím, jak Ti touhou stojí bradavky. Kroužím kolem nich svými palci, jezdím jen okolo a nedotýkám se jich. Jsou čím dál více nalité vzrušením. Napínají Ti tričko, a proto Ti ho pomalu svlékám. Sedíš na židli jen v kalhotkách. Líbí se Ti to? Mám pokračovat?“
Ivana: „Líbí se mi to, pokračuj....“
Já: „Otáčím Tě k sobě, a Ty pořád sedíš na židli. Sundávám si boxerky a stojím jen v pyžamu před Tebou. Špičkou prstu se dotýkám vrcholu Tvojí bradavky. Škádlím ji a občas jen lehce poškrábu nehtem.“
Ivana: „Cítím to slastné šimrání, jak mi jde do celého těla. Právě teď.“
Já: „Pokládám dlaň na Tvá ňadra a lehce je stisknu. Kroužím chvíli po nich. Pak jedu prsty po Tvém těle dolů, přes Tvoje bříško, až k Tvým stehnům. Klekám si a přejíždím od kolen dolů. Pořád se Tě jen lehounce dotýkám. A přidávám k rukám i jazyk.“
Já: „Pomaličku jedu přes kolena, stehna, lýtko, až k Tvým prstům na nohou. Beru každý do pusy a jemně ho saju. Dlaněmi se vracím zpátky, masíruji Tvoje lýtka a vracím se zpátky. Po vnitřní straně stehen Tě hladím a jezdím pomalu až k Tvému rozkroku. Ty na své noze cítíš, jak se můj penis pomalu napřimuje. Vidím na Tvých kalhotkách mezi nohama malou vlhkou skvrnku. Dráždíš mě čím dál víc.“
Ivana: „Opravdu mám už mokré kalhotky.“
Já: „Odhrnuji jejich lem a vidím pysky Tvojí kundičky. Jezdím po jejích okrajích, je mokrá. Vnikám dovnitř, ale jen na kousíček špičkou prstu. Vzdychneš, prohneš a chceš se na něj nabodnout. Přestanu, vytáhnu ho ven a postavím se před Tebe. Můj penis se tyčí, je tvrdý jako kláda. Beru si ho do ruky a stahuji dolů kůžičku. Vidíš odhalený velký červený žalud a jazykem ho pohladíš. Pak s ním polaskáš i moji uzdičku. Začíná mi v něm nebezpečně škubat a tak si zase kleknu. Třu s ním o Tvoje lýtko. Stahuji dolů Tvoje mokré kalhotky. Přivoním k nim, políbím je a odhodím za sebe. Mám pokračovat? Co děláš?“
Ivana: „Čtu a ani nedutám. Mokré kalhotky už leží za mnou na zemi. Třu si prsty klitoris. Piš, pokračuj.“
Já: „Vnikám dovnitř dvěma prsty. Kundičku máš rozevřenou a tak mokrou, že mě vjedou do Tebe až po kořen. Druhou rukou hledám poštěváček. Beru si ho do pusy, je tuhý a nalitý vzrušením. Hladím ho jazykem a opatrně saju. Sténáš vzrušením.“
Já: „Už to nevydržíme. Vstaneš ze židle, já si lehnu na záda, Ty na mě nalehneš a nabodneš se na můj penis. Začneš na mě jezdit a přidáváš na tempu. Držím dlaněmi Tvoje prsa, svírám je a Ty vzdycháš hlasitěji a hlasitěji. Najednou zpomalíš, třeš se podbřiškem o mé břicho, zarazíš se, zastavíš a podíváš do mých očí, lehce sebou trhneš. Tvůj orgasmus trvá skoro minutu. Potom si lehneš vedle mě, vezmeš můj penis do dlaně a sevřeš. Mám to už na krajíčku, tak při třetím pohybu z něj nečekaně vyšlehne dlouhý bílý proud semene. A ještě a ještě a ještě. Stříkám nahoru a sperma se vrací zpátky a dopadá na moje břicho.“
Ivana: „Ano, cítím jeho vůni.“
Já: „Dráždíš se?“
Ivana: „Mám prsty ve své kundičce a druhou rukou si mnu svoje bradavky. Jsem neuvěřitelně vzrušená. Víno mi stouplo do hlavy a já odhodila všechny zábrany. Chci to, moc, moc, moc. Mám pocit, že umírám slastí.“
Já: „Dotýkej se sama sebe a dělej si to.“
Ivana: „Hladím se a představuji si, že to jsou Tvoje dotyky. Je to nádherné, celá se třesu.“
Já: „Ivanko, chci, aby ses udělala. Dráždi si tu svoji kundičku.“
Já: „Přidej, zrychli, tlač si na poštěváček.“
Já: „Onanuj.“
Já: „Masturbuj.“
Já: „Chci, abys měla krásný orgasmus.“
Já: „Představuj si, jak klečíš na zemi. Jsem za Tebou a zezadu Tě tvrdě šukám. Narážím svůj tvrdý klacek na Tvůj tuhý poštěvák. Slyším to čvachtání.“
Já: „Přidej, dělej, udělej se. Vybuchni.“
Ivana píše….. Chvíli se neděje nic.
Ivana píše…..
Ivana: „Hotovo, udělala jsem se….“
Já: „Nevydržím to. Mám úplně tvrdý penis. Beru si ho do dlaně a honím. Piš mi něco. Budu brzy stříkat.“
Beru si ho do dlaně a začínám honit. Masturbuji divoce a rychle. Doteď jsem jen psal a poprvé se ho dotkl, bude to trvat jen chvilku. Pulsuje mi v něm, cítím, jak se moje semeno tlačí ven.
Ivana píše…
Ivana: „Beru Ti ho mezi dva prsty a pomaličku stahuji kůžičku. Na konci velkého červeného žaludu vytryskne kapička, která stéká dolů až k Tvým koulím. Druhou rukou je beru do dlaní a hraji si s nimi. Pak prstem naberu kapičku a olíznu ji.“
Moje tělo se napne a začnu cákat. V několika intervalech jde ze mě bílý a hustý vodopád, který dopadá na zem, kde dělá stříkance a moje stehna. Oddechuji a utírám se kapesníkem. Úplně vyřízený.
Já: „Už…“
Já: „Bylo to moc krásné, děkuji Ti Ivanko.“
Ivana: „Moc se mi to líbilo, bylo to úžasné. Dneska se mi o všem bude zdát, děkuji Ti za krásný večer.“
Já: „Napiš mi svoje telefonní číslo, zavolám Ti a domluvíme se, kdy se potkáme. A pak se budeme jen milovat a milovat. Až do skonání světa.“

Ivana píše…

4 komentáře:

  1. Co je to za alternativní češtinu? Vypadá to jako špatnej překlad z angličtiny. Podivnej slovosled, a přivlastňovací zájmena se v češtině takhle taky nepoužívaj'. A co je to kořen prstu? Když už jsme u těch zájmen, velké písmeni se u druhé osoby píše, když chceme dát najevo úctu, třeba v dopise, ale rozhodně ne při cybersexu...
    Dnes slabota, škoda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidím to stejně.. Měla jsem chuť v půlce přestat

      Vymazat
  2. Nechci autora nijak urazit, je to slušné, ale....když můžeš psát o čemkoliv, ale naprosto čemkoliv na světě...proč si vybrat průměrný online sex dvou osamělých lidí, kteří jsou popsaní spíš neaatraktivně?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. naprostý souhlas, vzdala jsem to po prvním odstavci....

      Vymazat

Děkuji za komentář, V. ♥