pátek 4. prosince 2015

Tantra masáže - rozhovor

Musím přiznat, že jsem letos úplně zapomněla na první adventní neděli a i když jsem měla zase v plánu přidávat každý předvánoční víkend recenze a tipy na dárek, hned na začátku jsem to nestihla. S malým zpožděním přináším dnes nejen tip na vánoční dárek, ale i odpovědi pro všechny zvědavé, jako jsem já.  Zajímá vás, jak vypadají tantra masáže, jestli zažijete orgasmus a jaké to je, když vyrazíte v páru? Na všechny otázky vám odpoví Honza, majitel doslova andělského salonu v Praze!



1) Mohl bys na úvod představit sebe a svůj salon?

Tak je mi přes třicet a k tantře a erotickým masážím jsem se dostal celkem náhodou, prostě kamarádka dělala oboje masáže a já hledal nějaký nový životní impuls a rozhodl se cca 5 let nazpátek otevřít nejdříve pouze Andělské masáže, kde jsme dělali pouze tantru a teď po těch pěti letech jsme se přestěhovali na novou adresu na Plzeňské 158 a rozšířili služby i o erotické masáže a to Erotické masáže Anděl. Myslím si, že v současné době patříme k nejlépe vybaveným salonům v Praze. Naše erotické a tantrické masáže nabízejí diskrétní recepci, 5 masážních místností v každé je sprcha a ve třech navíc i vířivka, kterou lze využít. Prostory prošly rekonstrukcí. Myslím, že každý návštěvník se zde bude cítit naprosto přirozeně a uvolněně, což je potřeba k tomu, aby si klient(klientka) užila masáž.

2) Co u vás můžeme zažít?

Co můžete zažít, no každopádně je to odklon od každodenního stereotypu a to jak od běžných denních starostí , tak i od stereotypu v ložnici. Kombinujeme příjemné s užitečným. Jak příjemná poctivá masáž těla, tak i něžné doteky, pocit sounáležitosti a harmonie, tak samozřejmě v případě erotické masáže i tzv. "happyend" a to jak u muže tak i u ženy ☺. Napětí, erotiku, vzrušení a milý úsměv  ani nepočítáme, to je samozřejmost.


3) Vysvětli nám prosím jaký je rozdíl mezi tantrickou a erotickou masáží? 

Tantrická masáž je celotělní masáž věnující pozornost všem částem vašeho těla, spojuje v sobě prvky klasické masáže s tantrickými rituály (omývání horkými ručníky, jemné dotyky hebkými předměty, rituál uctívání těla). Samotná masáž začíná úvodním rituálem ve stoje, kdy se žena přibližuje k muži nebo naopak a snaží se energeticky i fyzicky na sebe naladit.V průběhu vlastní masáže se nejprve uvolní celé tělo horkými ručníčky namáčenými v aroma lázni, pak následuje lehká jemná část masáže ovíváním než je tělo dokonale osušeno, hlazením, kožešinkami a peřím. Pokračuje se smyslnou a vzrušující masáží teplým olejem věnující pozornost všem částem vašeho těla včetně pohlaví a intimních zón speciální masážní technikou. Probouzená sexuální energie je rozváděna do celého těla což umožňuje prožít vnitřní celotělní orgasmus. U erotické sensual masáže se jedná o kombinaci relaxační, rekondiční masáže s kombinací masáže celého těla na masérském stole a nebo futonu. Její součástí je nepřímá masáž prostaty a masáž intimní partie speciální masérskou technikou převzatou z tantry, která vystupňuje Vaše vzrušení na maximum. Může dojít k vyvrcholení, a nebo se může energie rozvést po celém těle. Masáž je ukončena závěrečnou harmonizací.Erotická masáž ani tantrická masáž neobsahuje pohlavní styk :-)

4) Můžeme si vybrat, kdo nás bude masírovat? Vybírají si ženy častěji muže a naopak?

Ano, máme masérky, které masírují muže i ženy, maséři momentálně masírují pouze ženy, ale jsou i salony kde se zaměřují na masáže pro muže od muže

5) Chodí k vám páry? Jak taková masáž potom probíhá?

Děláme párové masáže, dokážeme udělat párovou erotickou masáž, ale většinou se objednávají páry na tantrickou masáž, u párové masáže lze masírovat pár dohromady na jednom futonu a nebo masírovat odděleně, doporučujeme vždy odděleně, protože na rovinu, pokud se masíruje dohromady, většinou jeden z masírovaných a nebo oba si masáž dostatečně neužijí, například na sebe žárlí a podobně..tady je důležité jak je pár k sobě navzájem upřímný a otevřený . Je zajímavé ovšem, že zatímco muže vždy masíruje masérka, tak u žen naopak převládá žena. A to ať z důvodu častější žárlivosti partnera muže a nebo, že žena má vnitřní touhu zkusit masáž od ženy.



6) Masíruješ i ty? Zkusil jsi na vlastní kůži masáže, které v salónu nabízíte? 

Mně osobně na to abych sám masíroval nezbývá moc času a tak de facto nemasíruji, přeci jen starost o podnik je na plný úvazek , abych takový podnik mohl mít musel jsem absolvovat kurz rehabilitační a rekondiční masáže s akreditací od ministerstva školství a tělovýchovy, jedině po absolvování tohoto kurzu je ti vydán živnostenský list na masáže. Tady bych upozornil na spousty různých kurzů například i na tantrické masáže, medové masáže a podobně, že na to nelze oficiálně masírovat. Spousty salonů vydává certifikáty, které jsou dotyčným de facto k ničemu. Moc se o tom neví a nemluví. Neříkám, že takové kurzy jsou k ničemu, jen , že je potřeba absolvovat kurz , který uznává stát a vydává na ně ŽL. Jinak ano obě dvě masáže jsem samozřejmě zkusil a z pohledu mužského je naprosto doporučuji.



7) Můžeš nám na závěr prozradit nějaký opravdu zajímavý zážitek?

Mám kamaráda, který pravidelně kupuje svým novým přítelkyním tantrickou masáž od nás, vždy chci od něj samozřejmě slyšet, jak se jim masáž líbila a zda bylo vše v pořádku.. jedna slečna takhle přišla na masáž(říkejme jí Jozefína) a masírovala jí masérka..smyslem tantrické masáže není dosáhnout orgasmu, ale nezřídka se to stává..probíhá masáž a na konci necháváme klientky a klienty cca 15 minut ležet, odpočinout a vstřebat energii z masáže..u Jozefíny při masáži nejdříve převládal stud, naštěstí masérka byla šikovná a brzy jí uvolnila a dokonce měla Jozefína orgasmus..po masáži ji nechala klasicky odpočívat, ovšem Jozefína byla krapet zmatená a nevěděla co má ty minuty dělat a tak jediné co jí napadlo, že je to naschvál chvilka proto, aby se sama podruhé udělala ☺. 



Pokud chcete masáž vyzkoušet nebo darovat poukaz partnerovi, partnerce nebo třeba kamarádce, zapojte se do soutěže!

Napište do komentáře, proč by měl být poukaz právě váš a nezapomeňte na email, kam vás kontaktuji v případě výhry!

SOUTĚŽ JE UZAVŘENA!
Ozvala se mi slečna, která masáž vyhrála s tím, zda bych nemohla její komentář a email odstranit, protože jí začaly chodit zprávy po kterých netouží (nabídky placených masáží/ sexuální nabídky). Z tohoto důvodu už mail není uveden.





18 komentářů:

  1. Pořád se nemůžu odhodlat a vyzkoušet tuhle masáž. Hrozně moc bych chtěla, ale zatím převládá stydlivost a nedokážu si vybrat salón :) Takže výhra by mě aspoň konečně dokopala! :) A možná bych s sebou vzala i přítele. :) nenormalkaja@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, tenhle poukaz bych si moc přála pro svého partnera, jako odměnu za to, že je stále tak úžasný :D Stále milý, hodný a je mi velkou oporou :) Bylo by to pro něj velké překvapení, má masáže velmi rád a já bych mu chtěla dopřát něco nového, vzrušujícího a lákavého :)*
    Wildrose.sun@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Pro mě by to byl skvělý nový zážitek spojený s výletem do Prahy, kam se vždycky ráda podívám. Jako studentka se moc nedostanu na žádné masáže a myslím, že v tom stresu a uspěchané době, by se mi uvolnění líbilo. Partner odjíždí na nějaký čas pryč a taková nevinná zábava a hýčkání by mohla být nový impulz do života.
    email: bzavrelova9@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. po masáži toužím už dlouho,natož po takové,co by mi rozprodila krev v žilách :) miluju doteky a hraní i co se týče sexu ale partner na to zase tolik není,takže předehra je kolikrát tabu..kromě uvolnění a promasírování těla,si myslím,že by mi to pomohlo se hodně uvolnit a určitě by mi to pomohlo v sexu jako takovém,pořádně se uvolnit a vrátit se do starých kolejí :)
    fjord77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Protože jsem partnerova první a on je můj první a jsme spolu už skoro 9 let. Kvůli náročnému studiu to se mnou partner nemívá lehké, takže si určitě nějaké to zpestření zaslouží. zlobivy.motylek@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. To je jasňačka, že tuhle masáž chci už dlouho dlouho, nejdřív jsem byla neplnoletá (vždycky jsem byla taková sprostější než ostatní) a ted jsou to studentská léta a nedostatek peněz. Kvalitní tantrická masáž není nic není zrovna levná záležitost, nebo masáž na které by se mělo šetřit. A taky je tam trošku studu... Ovšem teď už nad ni uvažuju vážněji a vážněji, protože mám určité problémy a hlavně s uvolněním, takže si myslím, že by mi mohla pomoci nebo alespoň ukázat směr :) lelicovamarie@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Proč bych měla poukaz vyhrát? No, zkratka proto, abych si to užila jako milá "Josefinka" ;) Člověk potřebuje občas vypnout od každodenní rutiny a přenést se na chvilku někam jinam.... m_rsi@ymail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Nedávno jsem narazil na Tvůj blog a postupně pročítám články, líbí se mi to a přeju hodně štěstí v pokračování. Mám rád masáže a pravidelně chodím na thajskou, o erotické a tantrické jsem už také uvažoval a jsem odhodlaný to vyzkoušet a poznat něco nového, co by mohlo obohatit moji sexualitu. Zatím jsem se rozhlížel jak to probíha, co se tam děje a jaký salon zvolit, po přečtení článku v tom mám jasno.
    miku9@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Protože když mi nefungoval womanizer se zaměřením na jeden bod, ráda bych vyzkoušela, jak by fungovalo zaměření se na celé tělo :)
    Tereza
    allegrissima@email.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Ráda bych udelala radost matce, v poslední době vypadá hodně frustrovaně.
    philosoraptorka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. aby me to popostrcilo koupit druhou partnerovi a uzit si vzruseni z masaze a zaroven z toho,ze ho masiruje jina zena :) el.vlckova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Prvne jsem se dostala na tvuj blog a myslim, ze je super, ze tvuj blog existuje:). Jdu přečíst ostatni články! Souteze se nezucastnim, ale zajima me, jaky je rozdil mezi prostitutkou a nekym, kdo dela erotickou masaz s happy endem. Ja v tom rozdil nevidim, ale zajima me tvuj nazor :). Je to jen marketingový tah, ze maji na dverich misto napisu "night club" "tantra masáže"? Je jediny rozdil to, ze nabizi k tomu ostatnimu i normalni masaze? Diky za info.

    OdpovědětVymazat
  14. Vlastně nevím, proč bych poukaz chtěla. Asi abych si ověřila, co je na tom skutečně pravdy, jestli to není jen nafouknutá bublina a prostituce převlečená za spiritualitu (což si vlastně celkem myslím). Protože to je to, co mi v tomhle článku chybí - osobní zkušenost pisatelky. Radši bych četla skutečnou recenzi, než jen lépe udělanou reklamu.
    gauretari@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. No zajímavé, nevíte třeba o nějakých kurzech tantry? Snažíme se s přítelkyní rozvíjet náš vztah, co se týká sexu, tak i myšlení celkově, ať má všechno nějaký vývoj. Tantru zatím zkoušíme jenom doma. Známí nám říkali, že byli tady a že to byl fajn zážitek, byli na párové tantra masáži na valentýna. Tak koukáme kam by jsme zašli také :)

    OdpovědětVymazat
  16. Tantra masáž poskytuje skutečně silný erotický zážitek, který je určen nejen pro vzrušení, ale také pro relaxaci a relaxaci celého těla a duše. Využijete své nově získané znalosti a vyzkoušíte tuto praxi ve svém vlastním domě? Podělte se s námi.

    OdpovědětVymazat
  17. Wau to zní lákavě taky bych potřebovala nějaké takové uvolnění v podobě tantrické masáže zatím jsme ji zkoušeli jen tak doma, podle nějakých videí ale myslím že to nebylo úplně ono. Tak zavazují návštěvu taky nějakého salonů kde je to na lepší úrovni, jen by to chtělo něco v Praze nikam jinam by se mi nechtělo jet, jelikož nemám papíry na autu.

    OdpovědětVymazat
  18. To je parádní, dík za rozhovor. :) Já například dlouho nevěděla, že něco takového jako tantra masáže existuje, nedávno jsem se o tom dozvěděla od kamarádky, která na to právě chodí pravidelně. Já to zatím ještě nezkoušela, nicméně říkám si, že na takovou masáž asi taky budu muset co nejdřív zajít. Myslím si, že by to mohl být jedinečný zážitek. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, V. ♥