úterý 18. srpna 2015

Teď píšete vy! IV. Sex, drogy a techno povídka

Čtenářka Holive se nenechala odradit kritikou a rozhodla se pro další (tentokrát prý odvážnější) povídku! Co na to říkáte?

Když mě Martin zval k sobě domů, se slovy, že nikdo není doma, že si uděláme hezkej večer, netušila jsem, jak velkou chybu dělám. Už několik metrů od domu byla slyšet hlasitá hudba, techno, jeho oblíbený styl. Překvapuje mě, že i přes ten kravál reaguje na domovní zvonek. Otevřel dveře, byl jen v tílku a trenkách, dlouhé dredy zapletené do uzlu.
Hned mezi dveřmi mě objal kolem pasu, kolíbaje se do rytmu muziky. Rukama mi sjel na zadek, nepřekvapovalo mě to, pustila jsem kabelku na zem a nechala se unášet jeho modrejma očima.
Poté co za mnou zabouchl a vedl mě do svého pokoje, všimla jsem si v obýváku několika lidí, docela mě to znepokojilo, vzhledem k předešlému tvrzení, že bude doma sám. Odbyl mě slovy: „To jsou jen bráchovi kámoši, neboj.“


V pokoji už nebyl takový hluk jako dole, ale hudba byla slyšet, jako by rádio hrálo přímo v místnosti. Položil si mě jemně na postel a začal mi rozvazovat kaničku u trička, rozšněroval ho až k pupíku a něžně mi líbal prsa. Rukama se dál věnoval šněrování a pásku mých kalhot. Když mě zbavil většiny oblečení, přetáhl přes hlavu tílko a kamsi ho zahodil. Polibky posouval níž a níž, až dolu ke klínu a pak už jsem přestala vnímat okolní svět.
Po prvním orgasmu mě převalil na břicho a podložil mi ho polštářem. Hladil mě po stehnech a zádech, pak se nade mě naklonil a přitiskl se ke mně
Dýchal mi za krk a já bažila po okamžiku, kdy poprvé přirazí. Nemusela jsem dlouho čekat, dech sílil a přírazy nabíraly na intenzitě. Prohýbala jsem se v zádech a cítila na nich dech, váhu Martinova těla. Udělali jsme se oba naráz.
Když se Martin udýchaně svalil na záda, posbírala jsem si věci, oblékla se a měla se k odchodu. Vyšla jsem z jeho pokoje a v moment, kdy jsem procházela kolem pokoje jeho bráchy, na mě Lukáš houkl.
„Ahoj kočko, nechceš si dát?“ ptal se s brkem v ruce. Neměla jsem zastavovat, ale zvědavost zvítězila.
„Nikdy jsem to nezkoušela,“ přiznala jsem se, vcházejíc do Lukášova pokoje. Zabouchla jsem dveře a sedla si vedle něj na hromadu peřin na zemi. Pokynul mi k ruce s brkem. Natáhla jsem kouř a poměrně rychle ho zas vydechla, škrábal v krku jako čert.
„Hele, víš co je lepší? Ale nesmíš se bát,“ prohodil, potáhl si a naklonil se ke mně. Dým my vdechl do úst a za ním následoval jeho jazyk. Nevěděla jsem co dělat. Líbal moc něžně na to, abych ho odstrčila, moc dravě na to abych se odtáhla. Líbali jsme se, až mi skoro došel dech a začala jsem kuckat. Odtáhl se ode mě a smál se mi, ale když jsem se trochu vzpamatovala, přitočil se s kouřem v ústech znovu. Tentokrát jsem se naklonila i já a začali jsme se líbat.
Byl dost drzý na to, aby mi vsunul ruce pod tričko, i aby mě povalil na hromadu, brko letělo kamsi ve směru popelníku. Za chvilku jsem byla zase nahá, jen o pokoj vedle, asi vlivem drog, mi to bylo úplně jedno. Lukáš měl dlouhé černé vlasy, které mě šimraly na stehnech, když mi to dělal pusou.
Už 4tý orgasmus za den, na takové rozmazlování jsem nebyla zvyklá. Lukáš si otřel pusu a vysápal se po rukou až k mému obličeji, dlouze mě políbil, rukou rejdil tentokráte ve svých trenýrkách. Zorničky jsem po mariánce měla jak talíře a chuť na sex jak amina. Stáhla jsem mu prádlo až ke kolenům a objala ho stehny kolem boků, i misionář je příjemnej, když se do něj jde s chutí. Přitiskl se ke mně, a musím říct, že jeho penis sice nebyl delší než Martinův, zato na tloušťce se s ním Martin nemohl měřit! Když poprvé přirazil, prokřupaly mi pomalu celá záda a nezmohla jsem se na nic jiného než jen ležet, vzdychat a užívat si to.
Dobrých 12 minut kvalitního a hodně nepoddajnýho sexu mi vymazalo Martina z hlavy. Lukášovo sperma mi teklo po stehnech a on mě líbal, hladil, laskal všude po těle.
Zatímco jsme s Lukášem vedle sebe unaveně oddychovali a dojížděli špeka, na chodbě zapraskala podlaha. Martin zaklepal na dveře a hned, bez pozvání, je otevřel. Cítila jsem se jako hrozný zrádce, bylo mi trapně a červenala jsem se snad po celém těle. Jeho reakce mě však překvapila, usmál se a šel si k nám sednout, rozvalil se vedle mě a poplácal mě otcovsky po holém zadku.
Lukáš mu ubalil dalšího jointa a zapálil mu. Když jsme dokouřili, Lukáš mě opět začal hladit po prsou a hrudníku, Martin si vzal na starost nohy a klín. Cítila jsem se hrozně divně, asi jsem ani nechtěla, aby se to stalo, ale tráva mi sebrala jakoukoli iniciativu k obraně, akorát jsem oba hladila po jejich nepoddajných vlasech a hlasitě sténala.
Jejich jazyky mě dráždili všude po těle, vlasy Lukáše lochtaly a dlaně Martina hřály. Ztrácela jsem pojem, kde jedno tělo začíná a druhé končí, nejednou se mi před obličejem mihnulo péro, které jsem s chutí lízala jako lízátko. I když neholduji orálnímu sexu, drogy změní hodně vašich názorů.
Jediná nechutná věc na celé téhle akci bylo všudypřítomné lepící sperma, kterého za tu dobu hojně nabylo. Všichni už jsme byli značně unavení, už jsme se spíš po sobě jen tak plazili, než že by šlo o nějaké větší orgie. V polospánku jsme všichni tři nějak přeslechli klapnutí vchodových dveří. No dobře, možná za to mohla i hodně hlasitá hudba, ale stalo se.
Dupot na schodech už naší pozornosti ale neušel, kluci na sebe natáhli nejnutnější oblečení a mě jen zaházeli peřinami. Dveře se rozlítly těsně po tom, co Lukáš stačil vyvětrat neprostupný dým v místnosti a Martin roztahat peřiny tak aby nebyl vidět ani popel, ani sperma všude kolem.
„Tak milánkové, takovej bordel už jsem tu dlouho nezažil!“ ječel jejich otec, celý rudý vzteky. Zahýkal povely a kluci, jako jeho služky utíkali vše udělat. Já zůstala v pokoji, v teple peřin, neobjevena.
Musela jsem usnout, protože když jsem se vyhrabala z haldy hadrů, venku byla tma, kluci seděli uprostřed pokoje a vyhulovali další brko. Promnula jsem si ospale oči a odplazila se k nim. Až příliš pozdě mi došlo, že jsem nahá a celá ulepená.
Lukáš se mi jen smál, Martin mi hodil jakési vytahané tričko a ukázal na dveře za mnou. Když jsem je otevřela, zjistila jsem, že de o malou, celkem útulnou koupelničku, se sprchovým koutem, záchodem a maličkým umyvadlem. Z ní vedly další dveře, dovtípila jsem se, že do Martinova pokoje.
Horká voda sprchy byla příjemná, smyla ze mě všechen humus a probudila mě. Za chvíli už nebylo v malé místnůstce vidět, jak se celá naplnila vodní parou. Dveře klaply, ale nevěděla jsem, kdo přišel, bylo slyšet jen cinkání nějakého skla ze směru od umyvadla. Lukášova ruka ke mně pak vystoupila z páry a přejela mi po boku až na zadek. Byl sice oblečený, ale i tak odhrnul závěs a přitiskl se ke mně pod vodní proud.
„Kde je Martin?“ nenapadlo mě co jiného říct. Lukáš se zašklebil a kývl ke svému pokoji, pak zas upřel své oči na mě.
„Odvezu tě domů, až se vysprchuješ. Už se po tobě musej shánět,“ prohodil Lukáš nenuceně a pak už jen mlčel.
Umyl mi vlasy, vydrhl záda, celou dobu bez jediného slova.
Martin dole v přízemí pokynul, že jeho otec je zaneprázdněn televizí, seběhla jsem s Lukášem k vchodovým dveřím a pak rychle ven, do jeho oprýskaného fijatu. Zabouchl za mnou dveře a chvíli se ještě o něčem venku vybavoval s Martinem. Ten se celou dobu tvářil hodně naštvaně a pak odešel domů.
Když se zabouchly i dveře u řidiče a motor zavrněl, konečně jsem se odvážila zvednout oči k Lukášově tváři. Vypadal najednou staře a ztrhaně, neodvážila jsem se promluvit. Celou cestu jsme jeli v tichosti.

Lukáš před naším domem zastavil, šel mi gentlemansky otevřít dveře a pokynul, ať vystoupím. Zabouchl a mě opřel o zadní dveře. Přitiskl ke mně své rty a jazykem mi přejížděl po rtech, neodolala jsem a musela jsem ho začít líbat. Asi po 5ti minutách propletení našich jazyků se jemně odtáhl a pohladil mě po tváři se slovy: „Už bys k nám asi neměla chodit.“ Nestihla jsem se ani nadechnout k odpovědi, on prostě odešel, zabouchl za sebou dveře a nastartoval, zmateně jsem couvla směrem k chodníku a pak jen pozorovala koncová světla jeho auta. Ten den jsem oba bratry viděla naposled. 

13 komentářů:

  1. opravdu konstruktivní kritika, ale dík :)

    OdpovědětVymazat
  2. celkem málo popsaný sex, ale s dobrou fantazií, si tio člověk domyslí. Celkem fajn story.

    OdpovědětVymazat
  3. Je to fakt špatný, je vidět, žes trávu nikdy neměla, spousta chyb a sperma jako "hnus"? Fakt?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já osobně ne, pravda, mám tyto poznatky od "přítele" takže... asi každý má jinou reakci nebo nwm :D a ano, někteří (ne já, jelikož nejsem aktér story) berou sperma jako hnus...

      Vymazat
  4. souhlasim, malo popsany sex, ty zajimave pasaze jsou jakoby preskocene. Samotny pribeh neni spatny. Prijde mi, jako bys mela jen malo sexualnich zkusenosti....ta trava vychazi spis usmevne, "hnusne ulepene sperma" je taky hodne zvlastni...

    OdpovědětVymazat
  5. Holive, i já připojím trochu kritiky. .
    ... asi vlivem drog, mi to bylo úplně jedno.
    Zorničky jsem po mariánce měla jak talíře a chuť na sex jak amina. -
    Když poprvé přirazil, prokřupaly mi pomalu celá záda
    I když neholduji orálnímu sexu, drogy změní hodně vašich názorů.
    Jediná nechutná věc na celé téhle akci bylo všudypřítomné lepící sperma.
    To jsou věty, které mi vyloženě vadí. Jinak podle mě je příběh docela fajn, dovedu si takovou divokou akci představit i když v trošku jiném pojetí. Příště bych víc do detailů popisovala sex, vše kolem, vždyť o to přece jde. Uděláš se u své povídky?
    Líbí se mi, že jdeš s kůží na trh, věřím, že názory druhých tě buď posunou dopředu nebo přesvědčí že o sexu psát nemáš. Přeji hodně štěstí v dalším psaní! ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nu neztotožním se s tím co píšu, takže mě ani nenapadá, proč by mě to měl,o udělat... ale právě proto zveřejňuju kde se dá, vždy je co zlepšit, děkuji za připomínky :)

      Vymazat
  6. Nebudu opakovat, že chybí detailnější popis. I když je fakt, že takhle to nechává více prostoru pro představivost. :) Co mi na tom však vadí víc jsou gramatické chyby a místy špatná práce se slovy. Možná se to odráží i na některých, dle mého názoru špatně zvolených, frázích.

    Druhou věcí je, že mi to celé přijde jaksi... moc neuvěřitelné, příliš vybájené a celkem neuskutečnitelné. Možná je můj svět v tomhle omezen, ale já mám radši příběhy, které by se mohly stát i mně a tenhle mi nějak nesedl. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Asi jo. Přijde mi, že podle tvých reakcích v komentáři nemáš ke své povídce vztah. Proč by ses u ní měla udělat? Protože je to povídka o sexu, kterou jsi zveřejnila na blogu o sexu, mělo by to být vzrušující :-) Jo, příběh byl celkem fajn. Možná ty drogy byly zbytečný. Ale kam se poděli všichni ti Lukášovi kamarádi? Myslela jsem, že jsou tam z nějakého důvodu. Nevhodně zvolené fráze, to je pravda. Chyběla tomu atmosféra, nebo byla špatně popsaná (což je pro mě osobně důležitější než samotný sex v povídce). Nesrovnalosti v ději jako: jak si mohl jejich otec tý holky celou dobu nevšimnout? Co ti kamarádi? Přílišně romantický konec. Atd. Přijde mi to jako kostrbaté vyprávění nějaké historky. Ale určitě zlepšuj, snad to časem přijde :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no já své povídky beru jako povídky a ne něco, co mě samotnou bere, píšu jen fikci, kdykoli jsem se snažila napsat něco co se mě stalo (a ne vážně nejsem nadržená panna) tak to nestálo za nic, tohle většina mého okolí chválí, že se jim to líbí, ale to je to, jsou to mý kamarádi a známí, říkají že se jim to líbí a víc se nad tím nezamyslí, proto to zveřejňuji, aby se mi dostalo nějaké kritiky, takže ok, vám chybí popsaný sex, nu z toho si nic moc nevezmu, jelikož prostě o sexu jako takovém psát nedokážu, stojí to za houby víc než tohle :D no ale zase vím, že si mám dávat bacha na slovní spojení a chyby. za to děkuji :) PS:kamarádi šli domů, otec přijel pozdě večer z práce, až "po tom"

      Vymazat
  8. kaničku? dým my vdechl do úst? spíš chyby mě zaujaly, než povídka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, V. ♥