čtvrtek 13. srpna 2015

Nabíječ, hřebec a roštěnka


Jak zvládáte horka? Užíváte si je nebo nejste schopní nic, ale opravdu nic dělat? Já po dlouhé době zavítala do knihovny s vidinou, že se tam ochladím a také, že si konečně udělám víc času pro sebe a budu zase číst. Ke vší hrůze jsem zjistila, že stejný program mělo víc lidí (víc zpocených lidí) a že je lepší nadechnout se venku a mezi regály zadržet dech. V oddělení ženská literatura jsem zjistila, že ženské sexualitě se opravdu každý snaží vyhovět na základě titulů  Nabíječ, Svůdník, Božský Bastard nebo prostě jen ON. A že nahota je dnes prostě in ve všech možných stupních Nahá, Obnažená, Osudová nahota nebo Naháči. Během toho, co jsem očima přejížděla obaly knih jsem za sebou ucítila něčí existenci a přísahám bohu, že ve mě zamrazilo, když jsem si všimla, že za mnou stojí Pan Knihovník.
Totiž, naposled jsem do knihovny šla v druháku na střední, kdy mě nejprve lačně sledoval ze za pultíku, pak mi doporučoval knihy, sundaval mi ty, které byly nahoře v polici, neustále se snažil navazovat oční kontakt a nakonec se (bohužel) odvážil. Seděla jsem s kamarádkou v čítárně, poklepal mi na rameno a řekl:"Já jsem se chtěl zeptat, jestli třeba nechcete někdy zajít na kávu?" a podal mi vizitku. Už tenkrát jsem věděla, že když vám někdo dá vizitku v odstínu (jak jsme ho tenkrát nazvaly) "raní sraní" opatlanou od kdovíčeho, nemáte chodit nikam. Což jsem stejně neměla v plánu s ohledem na to, že majitel téhle vizitky byl asi o 20 let starší a s onou kartičkou měl dost společného (nemyslím barvu nebo upatlanost, každopádně byl stejně atraktivní).
Pak jsem vizitku zahodila a do knihovny přišla druhý den, kdy se mě neváhal zeptat, jak jsem se rozhodla a já jednoduše oznámila, že nepůjdeme nikam. Od té doby jsem na něj měla vážně smůlu, přestala jsem chodit do knihovny a neustále jsem ho potkávala, až jsem získala pocit, že mě snad sleduje.
Zpět k tomu. Měla jsem ho za zády i po té době. Zase v tom svetru bez ohledu na aktuální počasí. Nemůže si mě pamatovat. Přesunula jsem se jinam a zase byl za mnou. Pak jsem šla k pultu si zařídit průkazku a před tím, než jsem vyslovila svoje jméno za ním stál on. "A jméno slečno?" zeptala se mě knihovnice. Po tom, co jsem ho řekla a ona začala zapisovat do počítače se ozvalo: "Ale slečna už k nám přece chodila!" Sakra, sakra, sakra!
Než jsem odešla nezapomněl mi oznámit, že rezervaci knihy mi už stačil udělat, že to je jen taková rychlovka a já si představila něco, o čem nebudu ani psát.

Co z nových erotických románů mě zaujalo i přes to, že jsem ho měla za zády?
Sextenze - generační milostný drsně něžný román, který napsal muž,
Modlitby klína -  děti, biopotraviny a terapie, společné návštěvy bordelu s manželem. knížka, kterou už jsem četla, ale asi se k ní znovu vrátím
Sexznam - 
pohledná třicátnice napíše SEZNAM deseti věcí, které chce stihnout v oblasti sexu

Penis monology - pánská odpověď z Evropy na Vagína monology 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, V. ♥