středa 8. července 2015

Paruka jako doplněk k sexu

Hraní rolí při sexu je způsob, jakým si můžete užít s někým jiným, ale při tom se nemusíte dopouštět nevěry. Může to být skvělý dárek, překvapení, ale i v celku běžná sexuální praktika, kterou si oživíte partnerský sex. A pokud si dáte záležet, může to být opravdu výborný zážitek!

Zrovna nedávno se mě jedna čtenářka ptala na to, jak se do své role vžít, nestydět se, nemít hloupý pocit. Podle mě je to otázka toho, jak moc se připravíte a jak se zaměříte na detaily, které vám pomůžou cítit se jako někdo jiný. Nebraňte se tomu pořídit si dokonalý kostým, vysoké boty, podvazky, použijte jiný parfém, silné líčení a kontaktní čočky a pak nezapomeňte na jednu podstatnou věc, která vás promění k nepoznání. Pořiďte si paruku! 
Když jsem si poprvé nasadila na sex černou paruku, dlouhou dobu jsem na sebe koukala do zrcadla, připadala jsem si úplně jinak.. a o tom to přece je. Nicméně, to už je pár let zpět a černá paruka po jedné akci skončila zacuchaná tak, že jsem se s ní musela rozloučit, teď jsem se rozhodla pro zrzavou! A i když jsem měla obavy z česání, padání vlasů a celkové údržby, vybrala jsem si vlasy dlouhé až k zadku!




K mému prvnímu překvapení, jsou vlasy hebké, jemné a vypadají dost přirozeně, rozhodně to není srovnatelné s levnějšími parukami, mezi které patřila i ta moje první černá. Po vybalení z krabice byly vlasy trochu zacuchané a tak jsem je postříkala sprejem pro lepší rozčesání a vlasy uhladila. Samozřejmě to nejsou lidské vlasy, takže jsou trošku tvrdší na dotek (a nemohou se žehlit nebo fénovat), ale myslím, že první dojem udělaly více než dobrý! 
Při rozčesávání navíc nevypadl ani jeden vlas- vážně! Tomu jsem nemohla uvěřit a záměrně jsem česala nad bílou podložkou abych pořádně viděla, kdyby nějaký vypadl. Samozřejmě jsem česala jemně a opatrně, širokým kartáčem.
 Paruka Miranda má 80 cm, což při mojí výšce 174 cm dosahuje akorát tak, že se mi konce dotýkají spodní části zad a tahle délka se mi neskutečně líbí! Jako blondýnku mě přímo fascinuje, že se zrzavými vlasy vypadám o dost víc divoká, nespoutaná a sexy (dokonce tak, že jsem reálně uvažovala, že do téhle barvy půjdu!). 

Hustota paruky je tak akorát, možná bych uvítala vlasů víc, ale dají se i tak udělat třeba dva culíky nebo copy. Trošku náročnější je, že se zacuchává víc, než kdybych si pořídila mikádo, ale stojí to rozhodně za to. Na fotkách můžete vidět, že vlasy působí hladce a myslím, že přirozeněji než na slečně na krabici. Jsem tedy naprosto spokojená a jsem zvědavá, jestli budu spokojená i za delší čas. V krabici byla černá stužka, kterou můžete vlasy stáhnout do culíku a také praktická síťka pro uložení. Já osobně mohu spíš doporučit vlasy splést do copu a uložit do saténového nebo látkového sáčku (třeba od kabelky). 
Pořídit si paruku, jako doplněk k sexu je rozhodně zábavné, vzrušující a nebudu se divit, pokud tomu propadnete a vytvoříte si sbírku na každou příležitost (a roli).
Paruku jako mám já pořídíte v sexshopu Růžový Slon, kde najdete i paruku v černé nebo blond barvě!



3 komentáře:

  1. Jen reklama..kde je zazitek s ni? :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, "jen" recenze, jak jsem psala v předchozím článku.

      Vymazat
  2. Díky Vanilopko! Přítelovi se líbí blondýnky (samozřejmě jsem nazrzlá bruneta)... Takže se poohlédnu po nějaké pěkné blond paruce a udělám překvápko ;-) ... Napadá mě dát si s ním sraz někde (v baru?) a přijít v paruce a oblečená uplně jinak, než obvykle chodím...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, V. ♥