pondělí 6. dubna 2015

Velikonoční

Nikdy jsem neměla příliš ráda Velikonoce a zvlášť TO pondělí. U našeho domu se střídali muži různého věku s pomlázkou v ruce a já spolu se sestrou stála mezi dveřmi otočená zadkem k nim. Je to prostě tak jako tak zvláštní tradice, dostanete na zadek a pak za to darujete vajíčka, sladkosti a panáka vodky. A čím víc panáků za sebou koledníci mají, tím jsou odvážnější a tím horší vám přijde fakt, že na vás vytahují pomlázku, kterou koupili dnes v Tescu a obřadně vás šlehají přes zadek. Kdepak, žádné hody,hody, doprovody.... 
Ať už Velikonoce snášíte jakkoli užijte si den volna a nezapomeňte na to, že jediný výprask, který si jako dospělé můžeme dopřát s radostí je ten, který končí orgasmem (pomlázka v posteli je skvělé oživení a hra na velikonoční králíčky taky!) 


V.

1 komentář:

  1. Jo proto u mě panáka nikdo nedostane... mají chodit malé děti s doprovodm, starší klidně sami a pak třeba kamarádi ze školy... dospělej chlap s košíčkem a pomlázkou žumrající o panáka (ideálnpě ještě nechce vejce ani mašli, šlehá zásadně druhým koncem a pomlázku buď koupil, nebo je xlet stará) si může dát odchod... a dětem ani doprovodu dětí nenalejvám (mě hlídat děti a ne sosat,že?)... Dětičky ráda obdaruju, klidně i ty puberťáky,ale ať si daj práci aspoň s tou pomlázkou... mají to být mladý proutky,aby z nich přešlo mládí do té holky... a já fakt nechci být stará uschlá větev... Naštěstí dětiček v rodině je dost a tatínci pletou pomlázky, které pak jdou zasadit k potoku... Taková tradice je fajn ��

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, V. ♥