úterý 30. června 2015

Proč můj přítel hledá na Badoo sex?

"Ahoj, mám takový problém a nevím jak ho řešit, známá našla mého přítele na Badoo s tím, že má v profilu vyplněno, že shání sex. Zatím mlčím, ale dlouho to nevydržím a nevím co mám dělat, jestli se s ním rozejít nebo jestli vůbec dokážu to přejít a dělat jakože nic.."


Ve vztahu s bývalým jsem trpěla paranoiou, ano teď si to přiznávám. Ten pocit zahájila myslím nějaká zpráva kterou jsem našla u něj v mobilu, nebo nahé fotky v jeho počítači. Vždy pak přišel argument, který jsem jasně označila za lež, a dodnes jsem přesvědčená, že to lži byly. Nicméně, jakmile jednou na něco takového narazíte, jakmile zjistíte, že vám lže, že něco skrývá, je to na nic a vyvolává to pak pocit, že určitě někoho má, že určitě zase někomu píše a jednoduše, že mu nemůžete věřit. Seznamka Badoo provázela celý náš vztah, nejprve tam byl a slíbil mi, že profil smaže, jenže nesmazal. Pak to smazal ale nakonec se tam zase objevil, ale v jiném městě, s jinými fotkami, jako by si myslel, že už ho nepoznám. A tak pořád dokola. Strávila jsem nekonečně hodin tím, že jsem jeho profil hledala a dotáhla jsem to dokonce do stádia, kdy jsem si založila naprosto falešný profil, který okořenilo album cizích fotek. Ano, vážně. Napsala jsem mu a s flaškou vína čekala, co se bude dít. Psali jsme si dost rajcovně, znáte to... Na dálku mě líbal a lízal a pak jsme si domlouvali sex. Cítila jsem se provinile, podvedeně a dokonce i vzrušeně, protože mě tohle už dlouho nenapsal.

Co ale z na první pohled spokojeného vztahu vede jednoho nebo druhého k tomu, aby trávil čas na seznamkách? Aby si vyplnil do infa o sobě, že hledá sex?
Ať to zbytečně neprotahuji, nakonec jsem na jeho profil asi po třech letech vztahu vlezla, vloupala jsem se do jeho virtuálního života a přečetla si dlouhé a dlouhodobé konverzace s ženami a dívkami všech věků, vzhledů a nevím čeho všeho. Nebudu přehánět, když řeknu, že číst si, jak jsou úžasné, sexy a jak by je šukal, bylo na zvracení. Dokonce si domlouval reálné schůzky (které se prý nikdy neuskutečnily, ale kdo ví).
Ke konci našeho vztahu to nevedlo, ačkoli jsem byla dost v šoku, vždy jsem tyhle jeho úlety nějak vstřebala. A pak jsem ho nakonec našeho vztahu podvedla. Což možná nemá žádnou souvislost, ale možná taky jo, protože jsem trpěla pocitem, že on už si dávno užil, on mě už dávno určitě podvedl a já bych měla být ta hodná ženuška, co si neužije nic.

Taky jsem si založila profil na Badoo. Já. Jednou jsem tak před pár měsíci ležela v posteli, otrávená svým vztahem a nevím proč jsem tu adresu vyťukala na klávesnici. Nahrála jsem fotky,vyplnila informace a strávila tam pár večerů bezduchým tlacháním a flirtováním. Zjistila jsem, že na Badoo tráví čas povětšinou zoufalí lidé (a zoufale nadržení lidé) a nenarazila jsem tam na nikoho, z koho bych padla na zadek nad tím, jak bezvadně si rozumíme. Navíc mám u každého takového člověka pocit, že fotky postahoval někde z netu a já i ve skutečnosti píšu s někým o třicet let starším s přehazovačkou na hlavě a nudným večerem po té, co skončila Ulice. Badoo je vlastně docela zajímavé místo plné předvídatelných rozhovorů, které začínají otázkou: "Jak se máš?" a končí sexem.  Okamžitě zde obdržíte několik zpráv o tom, jak jste krásná, sexy, atraktivní, jak máte ty nejhezčí rty, pronikavé oči a kouzelný úsměv, a někteří se s tím nepářou a rovnou napíšou, jak by vám zabořili hlavu mezi prsa nebo jak by zabořili něco jiného někam jinam. A to samé (tedy ne úplně) si čte i chlap, který tam přijde a je aspoň lehce atraktivní. Beze sporu si zde zvednete sebevědomí, které může být špatným vztahem pošramoceno a pokud budete mít štěstí možná si tady užijete i skvělý sex bez toho, aniž byste reálně svůj vztah ohrozili nevěrou.

Proč tedy někdo utíká z relativně spokojeného vztahu na seznamku? Je to jen relativně spokojený vztah a něco v něm chybí, ať už je to vzrušení, uznání, zábava, pozornost toho druhého nebo cokoli dalšího, co člověk snadno najde během pár minut a pár kliknutí tady. Sice v dost hrozné podobě ale najde. A nechrání nás nakonec právě takové místo před skutečnou nevěrou? Profil na Badoo jsem si od té doby založila několikrát, stejně, jako ho vždy zruším, protože mě přestane hned druhý den bavit, řešit stádo úchylů a ztratí pro mně kouzlo. Jako na spoustu věcí kolem vztahů a sexu, může i na odhalený profil a seznamce pomoci rozhovor z očí do očí a s přímo položenou otázkou :"Co tam vlastně hledáš?". Nemusí to být totiž nutně tak hrozné, jak se to zdá, ale také může, pokud se pro něj Badoo stane závislostí, sex po internetu naprosto běžným a pokud oba zapadnete do divného kruhu, do kterého jsem tenkrát zapadla já. Prohledávání historie, prohledávání profilů, slídění a sledování, a při kterém vždy objevíte něco, co vás přesvědčí o tom, že to není jen tak a zbytečně to ubírá váš čas i energii.




2 komentáře:

  1. Mě taky poměrně dlouho švtalo, to že přítel měl badoo, že si s někým psal, že někomu psal, že je krásná, blá blá blá... Po dvou letech jsem si řekla, že jsou tu stejně jen 2 možnosti, 1) ukončit to a 2) rezignovat to a nechat ho se inspirovat. Zvolila jsem 2 variantu, ale častečně díky tomu, že si myslím, že je až moc liný za někým jet kvůli sexu, navíc je to i těžko proveditelné, když jsme spolu téměř pořád...
    Sama jsem pak začala chodit na stránky typu badoo, amatéři, bdsmlife, a celkem jsem pochopila význam toho, co on tam hledá... Je to vlastně takové naplnění, muž si chce dokázat, že má na to sbalit ženskou, ženská, že je pořád dost atraktivní. A vlastně chlípné a nemravné zprávy vám dokážou i zvednout sebevědomí.
    Začalo se mi líbit, když mi někdo napsal, že by mi chtěl pořádně naplácat...
    Ale většinou si oba pisálkové, jen píšou, povalují uzdu své fantazii a stejně zůstanou doma u své polovičky a třeba si tím okoření vlastní sex...
    Jednou jsem dokonce byla s někým venku s kým jsem si psala různě chlípné zprávy... A když jsme se spolu potkalu, nepadlo byť jedno chlípné slovo, žádné harašení... Vlastně jsme si docela dobře popovídali, jako kamarádi a běžných věcech života. Rozloučili jsme se, ani pusa na tvář nebyla a každý jsme šel zase domů...

    A myslím, že takhle to dopadá dokonce u většiny reálných schůzek...
    Takže bych nějaké badoo a fotky vypustila z hlavy...
    Život je moc krátký na to, aby jsme se neustále trápili tím, co dělá, kde dělá, s kým a on mezitím jen sedí doma u PC a aspoň ve fantazii si dopřává to co by třeba chtěl zkusit i ve skutečnosti, jen na to nemá odvahu.

    OdpovědětVymazat
  2. Chlapi by si to měli vyřešit sami podle mě. Lékař je až na posledním místě. Kdo jiný svého chlapa zná lépe než jeho přítelkyně/manželka. Bavili jsme se o tomto tématu s kámoškama v kavárně a říkali jsme, že každý zkusíme domů objednat kamagru z kamagris.com. Uvidíme, co na to řekne naše drahá polovička. Třeba si užijeme víc.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, V. ♥