sobota 20. prosince 2014

"Zakázané" erotické fantazie a sny

"Asi před týdnem jsem masturbovala a jak to tak bývá, občas si vypomůžu představivostí, která mě dovede na vrchol. Asi půlhodiny mi to nešlo a vůbec nevím, co mě to v tu chvíli popadlo, ale v hlavě mi začal běžet film, jak mě šuká Hitler.. I když si myslím, že to byl hajzl a nejsem zastánkyně nacismu, ani ničeho podobného a mám za to, že to všechno, co udělal nebylo správné, nechápu, proč zrovna tohle.. Je pravda, že mám "slabost" pro uniformy a autoritu, ale tohle jsem nechápala.. Možná se mi to "líbilo" proto, že to bylo cizí a zakázané? 




Cítím se kvůli tomu jako zrádkyně národa a černá ovce a mám z toho velké výčitky, že jsem si vůbec o něčem takovém dovolila snít. Jaký na to máš názor ty? Připadám si strašně a dlouho jsem uvažovala, co s tím, tak jsem se obrátila na tebe a věřím, že mi nějak pomůžeš."

A co napadne vás po přečtení této otázky?

Možná, že je to vtip, možná, že je to vážné a možná vás trápí podobné myšlenky. Tento dotaz je pro mě asi nejzajímavější, který jsem kdy dostala, ale není nijak ojedinělý. Možná jen tím, že hlavní postavou je Hitler. 
Není nic zvláštního na tom, mít různé fantazie, protože právě různé představy nám často pomáhají dosáhnout vzrušení nebo rychlejšího orgasmu. Je jedno jestli se vám v hlavě odehrává znásilnění, skupinový sex, sex se šéfem, s vaším žákem nebo se psem. Výhodou toho, co se odehrává ve vaší hlavě je totiž to, že o tom nikdo nemusí vědět, záleží tedy jen na tom, jak to budete brát vy. 
Já sama mám spoustu různých erotických představ, které si někdy promítnu při masturbaci ale občas i během dne. Často myslím na sex s NÍM, na sex, který jsme měli. Vzpomínám, vybavuji si pocity, vzrušuje mě to. To je ale asi jediná myšlenka, která by měla být povolená. 
Samozřejmě, že mám pak i jiné fantazie. Ty, které se týkají úplně jiných věcí a lidí.

Existují vlastně nenormální představy? 

Pamatuji si, že mi jedna slečna někdy v začátku blogu psala, že cítí hrozné výčitky a tíží ji svědomí, protože si představuje při masturbaci, že jí znásilní parta kluků. Představy většinou neznamenají to, co chceme realizovat a to po čem toužíme, odráží věci, které jsou zakázané, cizí a vzrušující a nemusí vás nijak znepokojovat, protože každý o něčem sní. 




A jaké jsou vaše představy? 

V.





9 komentářů:

  1. Já nějaké mám, jsou vcelku normální a týkají se vždycky jen přítele:D:)

    OdpovědětVymazat
  2. Moje sexuální představivost, se nikdy netýká mého přítele... V představě je to úplně někdo jiný, někdo úplně smyšlený, kdo nejspíš ani neexistuje, jen v mé hlavě... Z těch obrázkových situací mě nejvíc rozpaluje ten první..

    OdpovědětVymazat
  3. Parta černochů s obřími penisy, kteří se se mnou pohazují jak s panenkou a nešetří mě.

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem se takhle "bavila" v práci když jsem měla brigádu u pásu a bylo to extra nudné :D Dělala jsem tam s kámoškou a několika dalšími lidmi, většinou to teda byli mladé holky či kluci...postupně jsem si jednoho po druhém svékla očima a pak se to vyvíjelo dál, najednou jsem se nenudila :D Je to super zábava i třeba ve škole na přednášce a tak..představovat si reakci okolí, někdy jsem všechny třeba nechala "zmrazit" vybrala jsem si vyvoleného, udělala svoje a pak jsem všechny zas "rozmrazila" :D

    OdpovědětVymazat
  5. Imám docela problém. Jsem strašně chorobně žárlivá. Čerstvě vdaná. Manžel zbožňuje vyzáblé (opravdu na kost) holčiny kolem 18. Já jsem štíhlá, ale né vyzáblá žena (23let) s 3kama. Úplně mě tím deptá. Říká mi jsi vYzáblá lolitka a tak... Jak sem našla to Péčko s těma mladýma podvyžívkama, zhrozila sem se. Při sexu si ale představuji, jak je "šuká" a říká jim to co mi. Nebo že já jsem ta s kterou mě jakoby podvádí. Vyhublá 15... Vzrušuje mě to. Nikdy bych to nepřiznala. Ale zároveň ho za to potom nenávidím? Co s tím! On mi říct že na vyzáblou 15 myslí u sexu, tak by byla scéna. Nechápu, jakto že mě to vzrušuje...

    OdpovědětVymazat
  6. Nemyslím, že by jakákoliv sexuální představa měla být špatná. Každý je jiný. Někdo si představuje znásilnění, někdo BDSM, někdo skupinový sex, někdo sex se stejným pohlavím.. A co na tom! ;) Nikdy bych nemohla odsoudit nějakou sexuální fantazii, ať je jakákoliv! Jinak mě asi nejvíc dostane představa svázání, spoutání a naplácání. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, mě nejvíce vzrušuje představa, jak si to moje manželka pěkně rozdává s jiným mužem, a jak si ten tvrdý sex užívá a nevnímá okolí. Snad se mi někdy poštěstí jí takovou rozkoš dopřát. Vše samozřejmně s jejím souhlasem.

    OdpovědětVymazat
  8. mě to taky vzrušuje představa, že mě někdo znásilňuje..ve skutečnosti bych to samozřejmě nechtěla, ale ta představa mě rozpaluje...

    OdpovědětVymazat
  9. A to vás některý holky vzrušuje i představa s tím psem? :) není to obvyklé, ale zase proč ne...je to jen představa

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, V. ♥