středa 24. prosince 2014

Vánoce

S drahým jsme si náš první společný Štědrý den udělali už včera a já si poprvé uvědomila to, že užít si klidu a míru je v tento den téměř nemožné. I když jsem se snažila mít spoustu věcí připraveno dopředu, stejně pak nastal trošku chaos. Začátek v práci, po práci k doktoru (mimochodem nechala jsem si napsat jinou antikoncepci), od doktora shánět poslední maličkosti, uklízení, pečení, vaření, zdobení, ozdoby, řetězy, dárky, mašličky... Ale když jsme pak usedli ke společné večeři, říkala jsem si, že to za to stálo. A že to za to stálo jsem si říkala i ve chvíli, kdy jsme leželi pod vánočním stromečkem po úžasném vánočním sexu ve skvělých vánočních kostýmech. 
To, že dnes čtete tenhle příspěvek znamená jedno, že jste si i v tento den našli čas jenom sami pro sebe a čas na to se hezky eroticky naladit... a to je hlavní!

Přeji Vám nádherné Vánoce!♥


V.



3 komentáře:

Děkuji za komentář, V. ♥