čtvrtek 4. prosince 2014

Napoleona - Struna

Ráda se miluju, ráda se miluju,
ráda se miluju, ale právě nemám s kým.

Když mě svíráš, když mě svlíkáš, 
když se mě dotýkáš, 
když mě hladíš, když mě ladíš, 
když mě napínáš.

Já jsem struna ve tvý ruce, 
jako klíč do tvýho srdce,
každá nota v akustice,
silná forma gravitace.

Já jsem struna na tvý dlani, 
nejostřejší ze všech zbraní,
jsem jak dívka na roztrhání,
co se ráda miluje a právě nemá s kým.

Nad námi visí nebe s hvězdami
a my jsme pod nimi jako havrani,
jsme sami v životě tak neradi, 
jsme struny, co se jednou rozladí.
Musím si to napsat na kus papíru, 
že tady nejsme jen tak z plezíru, 
jsi moje múza stálých myšlenek
a autor nových vesmírů.

Když máš struny ve svý ruce,
je to klíč do mýho srdce,
je to dílo v estetice,
silná forma motivace.

Když mám tebe na svý straně,
jako dýku v bodný ráně,
jsem tvá struna na piáně,
co se ráda miluje a právě nemá s kým.

Ráda se miluju, ráda se miluju,
ráda se miluju.
Ráda se miluju, ráda se miluju, 
ráda se miluju, ale právě nemám s kým.

Já jsem struna ve tvý ruce, 
jako klíč do tvýho srdce, 
každá nota v akustice,
silná forma gravitace.

Já jsem struna na tvý dlani, 
nejostřejší ze všech zbraní, 
jsem jak dívka na roztrhání, 
co se ráda miluje a právě nemá s kým.

Ráda se miluju, ráda se miluju, 
ráda se miluju.
Ráda se miluju, ráda se miluju, 
ráda se miluju, ale právě nemám s kým.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, V. ♥