neděle 23. listopadu 2014

We-Vibe 4

Na testování párového vibrátoru We-Vibe 4 o kterém jste určitě všichni slyšeli, jsem si záměrně nechala trochu víc času. Samozřejmě jsem některé věci zjistila hned při prvním použití a některé hned při rozbalení krabičky, ale později přišly další možné způsoby využití a také důvody, proč si tenhle párový vibrátor zamilovat i přes jeho cenu.
Rozhodnutí vyzkoušet We-Vibe 4, vzniklo hlavně pro to, že po něm touží spousta z vás a pořád váháte, jestli si ho pořídit. A musím se přiznat že i mně samotnou lákalo zkusit nějakou hračku, která je určena přímo pro dva a používá se nejen při předehře ale také v průběhu celého sexu a tak jsem dostala balíček od Růžového Slona!

We-Vibe 4 kopíruje, doplňuje a sex nenarušuje 

Na první pohled mě překvapilo, jak je We-Vibe 4 malý, ale opravdu maličký, asi jsem čekala něco většího, ale okamžitě jsem zjistila, že on jen kopíruje ženské tělo a rozhodně nemá za cíl působit rušivě. Vibrátor jsem umístila na noční stolek, protože je zavřený v opravdu nenápadné krabičce, která slouží zároveň jako nabíječka, a nikoho ani nenapadne myšlenka na to, co je uvnitř. Na první vyzkoušení moc dlouho nečekal. Nejprve jsem nanečisto zkoušela ovládání vibrací ovladačem, zkoušela jsem, jak moc se dají dvě části rozevřít, jaký je příjemný ten sametový materiál, a pak jsem ho zkusila zavést dovnitř. Horní část těsně přilne na klitoris a uvnitř vás příjemně zmáčkne. Prostě drží na svém místě, na které se dostane naprosto snadno. Ležela jsem na posteli a pomalu zkoušela, jaké vibrace a pulzování jsou pro mě to pravé a dopřávala jsem si naprosto nový zážitek. Ano, je to úplně nové, zvlášť, když jste jako já zvyklé na klasické vibrátory.
Po první zkoušce o samotě přišla zkouška ve dvou. Byla jsem zvědavá, jak to bude probíhat, a bylo to naprosto skvělé! Nebojte se, že budete mít nějaké problémy se zaváděním, protože ač to možná na obrázku nevypadá, We-Vibe 4 je pružný a přizpůsobí se. Pomalu ho do mě zasunul, zapnul vibrace a pak se přidal. Měla jsem pocit, že je vše na svém místě a okamžitě jsem byla hodně vzrušená! Líbila se mi i skutečnost, že na rozdíl od toho, kdy k sexu připojíte jiné hračky, tady máte oba dva volné ruce a můžete si užívat jeden druhého, jen s takovým malým doplňkem. Začali jsme klasikou, protože tahle poloha je pro použití nejlepší, ale nakonec jsem se rozhodla zkusit, jestli nebude vyklouzávat v jiných polohách, ale drží skvěle na svém místě a jediné, čím jsem ho usměrnila bylo drobné zatlačení dovnitř. Jako nejúžasnější bych označila sex zezadu, kdy se mi vibrace ještě intenzivněji rozšířily tělem a ON zase pocítil vibrování na spodní straně penisu. Bylo to naprosto skvělé a už vím, proč je We-Vibe 4 tak oblíbený.


Vibrace jsou tiché, při sexu vás nijak neruší a díky různým programům si každý najde ten svůj. Navíc, díky ovladači může hračku ovládat partner a připravit vám tak různá překvapení aniž by vás předem něco upozornilo. Při zkoumání, která část vlastně vibruje nejvíc nebo jak jsou vibrace rozložené, jsem přišla na to, že se to prostě nedá ani poznat, ale je hodně cítit, když si vibrátor dáte např. kolem ruky, jak oba motůrky pracují a části vibrátoru vás příjemně stimulují "mačkáním". Líbí se mi program echo vibe, kdy se vibrace pravidelně střídají. 

Nemá jen jedno využití 

Kromě toho, že má We-Vibe 4 využití v partnerském sexu, potěší vás i pokud jste single. Jak vás možná napadlo skvěle se používá s dildem, které posune úplně na jiný level, ale já ho používám i jako vibrátor čistě na klitoris nebo při masturbaci na břiše, která je díky jeho tvaru a měkkému povrchu skvělá. Další využití, které ocenil hlavně ON (a ocení ho i ten váš) je, když ho "nasadíte" kolem žaludu a přidáte kouření nebo ruční stimulaci. We-Vibe 4 se dá nasadit i tak, že vás část určená primárně na klitoris stimuluje uvnitř a ta druhá až u análního otvoru.

Všechno jde.. jak jsem říkala, tenhle vibrátor nemá moc limitů, díky tomu jak je pružný a díky silným vibracím.
Navíc si můžete zpříjemnit např. pohyb po bytě, a užít si ho důkladně při každé činnosti, protože se nemusíte bát že z vás vypadne a vzít ho můžete dokonce i do sprchy.
We-Vibe 4 je jedinečná pomůcka! Jediné,co vás může odradit, je cena, ale já to vidím tak, že tady se vám vyplatí investovat (třeba na Vánoce) a užívat si We-Vibe na všechny možné způsoby, jak jen chcete!




  1. slabá vibrace
  2. středně silné vibrace
  3. nejsilnější vibrace
  4. krátké rychlé pulzování
  5. plynulé zvyšování a snižování intenzity vibrace (ve vlnách)
  6. Echo vibe režim (střídání pulzů ve vaginální a klitoridální části)



3 komentáře:

  1. Já osobně mám we-vibe 3 a nemůžu si na nic stěžovat! Naprosto geniální výrobek.

    OdpovědětVymazat
  2. Který je lepší? we-vibe 3, nebo we-vibe 4 Chci to koupit jako dárek. U te čtyřky se mi nějak nezdá ten tvar...
    díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Porovnání je tady - http://www.ruzovyslon.cz/we-vibe-4/
      já sama porovnat nemohu, ale u mě by vyhrálo to, že 4 má program echo vibe a je menší. Tvarově mi přijde super, přesně kopíruje a přilne tam kam má.

      Vymazat

Děkuji za komentář, V. ♥