úterý 25. listopadu 2014

Vibrátor jako mužský (ne)přítel

„Miláčku, co kdybychom si pořídili nějakou hračku?“ zeptal jsem se kdysi přítelkyně po pár měsících společných hrátek. Její reakce mi vyrazila dech. Ďábelsky se na mě usmála, chvilku přemýšlela a pak sáhla do jednoho ze svých šuplíků, odkud vytáhla středně velký, růžový a elegantně vypadající vibrátor.


„Tohle je už skoro rok můj intimní kamarád,“ vysvětlila mi a začala mi povídat o tom, jak si jej ze zvědavosti pořídila a hrátky s ním si nemůže vynachválit. Přiznávám, že jsem cítil kus chlapské ješitnosti, a zpočátku růžového kamaráda vnímal jako nepřítele. To jí nestačím, ptal jsem se potichu. Naštěstí mě tahle hloupá „žárlivost“ rychle přešla a já začal přemýšlet nad tím, jak nečekaného pomocníka využít.



Bylo mi hned jasné, jak tráví večery

O pár dní později se naskytla příležitost. V lehké opilosti jsem přítelkyni požádal, jestli by mi nepředvedla, jak si s ním hraje. A ona ráda souhlasila. Nazí jsme seděli kousek od sebe, nejprve si vibracemi dráždila bradavky, pak mě rozdráždila tím, jak si růžovou napodobeninu pomalu zasouvala do pusy a koukala při tom na mě. Největší divy však s ní dělaly vibrace působící na klitoris. Svíjela se, vzdychala, kroužila si vibrátorem po poštěváčku a mně bylo hned jasné, jak tráví osamocené večery. Ve finále si pak vibrátor zasunula do sebe a spokojeně přirážela a dráždila se. „Prsty si moc daleko nedosáhnu, ale vibrátor mi tě aspoň částečně nahradí,“ vysvětlila mi, když jsme si konečně začali hrát společně a ona mě během toho, co měla vibrátor stále v sobě, začala hladit mezi nohama.

Od té doby se stal vibrátor našim společným kamarádem. Ne snad, že bychom jej využívali při každém sexu, to ani prakticky úplně nejde. Ale jako oživení, ozvláštnění a netradiční zážitek funguje skvěle. Mnohem častěji jej však mám teď v ruce já. Provokuju ji s ním, jezdím jí s ním po těle, baví mě sledovat její reakce, když si tak hraju s její u toho vždy vlhkou kundičkou.

Černý anální

A nezůstali jsme jen u jednoho. Na Vánoce proto ode mě dostala další vibrátor do sbírky, tentokrát na análek. A právě díky němu jsme odstartovali éru našeho společného análního sexu. Už dříve jsem si totiž všiml, co s ní dělá, když jí při poloze zezadu jedním nebo dvěma prsty zadeček dráždím. Rozšířit dráždění o menší vibrátor se tak jasně nabízelo. Zpočátku chvilku trvalo, než si na větší velikost zvykla, ale po pár zkušenostech už mě sama vybízela, abych jí novou hračku do zadečku zasunul. Jedním z našich nejnadrženějších zážitků pak byl večer, při němž jsem se o ni staral jak za pomocí starého růžového kamaráda, tak i za pomocí nového černého análního vibrátoru. Štěstím, teda spíše rozkoší, byla úplně bez sebe.
Po čase anální vibrátor vystřídalo mé tvrdé péro – díky černému pomocníkovi jsme mohli začít pravidelně dělat klasický anální sex. Co vám budu povídat, jsem mu dodneška vděčný, nikdy bych nevěřil, že černá vibrující hračka přispěje k tomu, že si přítelkyně anální sex tak oblíbí. Z kamaráda způsobující orgasmus se tak stal i velmi užitečný pomocník.¨



I já jsem kouzlo vibrujících hraček párkrát vyzkoušel. A řeknu vám, že orální sex doplněný vibracemi na koulích, hrázi nebo i kolem zadečku není vůbec k zahození.

Vibrátor se tak stal vůbec naším prvním postelovým společníkem, který odstartoval společnou touhu hledat nové hračky a nebát se sex oživit nejen netradičními fantaziemi, ale taky konkrétní věcí. Hračky totiž musíme vnímat nikoliv jako nepřítele, ale nutně jako spoluhráče, který nám pomůže rozehrát často mnohem erotičtější a fyzicky příjemnější zápas.

Tom.

3 komentáře:

  1. Mě teda k hračce ukecal přítel-chtěl jít rovnou do vibrátoru, nebo kuliček, já zvolila kompromis- vibrační vajíčko... Asi po roce mu přibyl větší vibrující kamarád a teď už mám i krásné kuličky...

    OdpovědětVymazat
  2. Přítelkyni (já 22, ona 18let) sem pořídíl větší strap-on a tak jednou do měsíce když je chut mě jím ojede. Mě to přivádí do extáze a ona si to taky náramně užívá :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vibrátor je fajn, ale raději dávám přednost tomu reálnému. Na co ale nedám dopustit, tak jsou venušiny kuličky to je vždycky slast

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, V. ♥