pondělí 30. června 2014

Dokument Nebe peklo

"Portrétuje několik mužů a žen, kteří se vyžívají v extrémně bolestivých či navenek nestandardních formách rozkoše."


Když jsem tenhle dokument viděla v roce 2009 poprvé, hledala jsem vhodné myšlenky, slova a názory. Když jsem ho před pár měsíci viděla podruhé, došla jsem k závěru, že za tu dobu, která mezi tím uplynula jsem ty vhodné myšlenky našla.
Je to dokument o lidech, které vzrušují tak trochu jiné způsoby, vzrušuje je bolest, převlékání do masky koně a nebo dominance. Ukazuje životy tří odlišných lidí, které právě tohle spojuje, a mimo jiné nahlíží i mezi jejich přátele a rodiny. 

Musím říct, že mě už popis dokumentu hodně zaujal, ale především díky tématu a lidem v něm. Jsou totiž bezesporu zajímaví a v některých chvílích člověk opravdu neví jestli se má smát nebo co má vlastně dělat (zvlášť ve scénách s koněm). 
Čekala jsem něco trochu víc pod povrch věci, a celkově jsem byla potom trošku zklamaná, že dokument není pojatý trochu jinak. Zajímalo by mě spíš více věcí o těchto praktikách a více záběrů z různých společných akcí, místo toho mi přijde že dokument extrémně vyzdvihuje myšlenku - to že mám zálibu ve zvláštních věcech neznamená že nemám normální život. A možná se snaží vnést do našich hlav nějaké zamyšlení o předsudcích. Což není tak úplně špatně, ale tak si říkám, jestli je to ještě v dnešní době třeba.
Nicméně, podobný český dokument jsem ještě neviděla, takže určitě stojí za shlédnutí.

Více TADY

2 komentáře:

  1. Teď ještě zjistit kde to stáhnout :)

    OdpovědětVymazat
  2. Dokument jsem ještě neviděla, ale několik takových osob znám. Sice se neoblékají do koně, ale v podstatě materiály jsou obdobné. Mrkni na sexyplastenky.cz - tam se kromě seznamování domlouvají i podobné srazy a třeba bys místo dokumentu vyzkoušela naživo.
    Kamarád mi vyprávěl o těch praktikách, že jsou třeba připoutáni na kříži a strkají jim velké vibrátory do zadku, namáčejí je a pouštějí do osob elektřinu a navíc je to každý s každým...nehledí se na pohlaví.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, V. ♥