pondělí 10. března 2014

Nuru těšení

Je to poměrně nedávno, co jsem viděla jednu reportáž a do té doby jsem neměla o nějakých Nuru masážích ani ponětí. Jenže jak jsem tak na reportáž koukala, přišla mi vzrušující už jen ta představa, že tuhle masáž zažiju na vlastní kůži- a to doslova!
Pomalu jsem začala sbírat nějaké informace. Co je to vlastně přesně Nuru masáž? Jak se provádí? A potřebuji něco speciálního? Odpovědi na otázky jsem našla na stránkách www.nurugel.cz, kde jsem si rovnou pustila i video. A pak jsem se koukala na další a další videa a myslela na to, jak v roli masírující slečny budu já.



Zpět ale k otázkám, které jsem si pokládala. O jakou masáž se jedná? A jak se liší od té normální, kterou už jsem zkusila několikrát?  Nuru masáž je v podstatě masáž tělem. Anglicky označovaná jako "body-to-body". Při masírování používáte svoje tělo a právě pomocí speciálního gelu kloužete po nahém těle toho druhého. Gel, díky kterému si užijete smyslné klouzání na partnerovo těle se jmenuje prostě, Nuru gel. Je původem z Japonska a je vyrobený z hlubinných řas nori. Gel je bez chuti a zápachu a na rozdíl od různých masážních olejů nebudete mít problém s umytím, je totiž na bázi vody. .

O pár dní později jsem doma rozbalila krabici. Co myslíte že v ní bylo? Ano, Nuru gel a taky černé latexové prostěradlo. 

Standard, Platinum nebo Nurux plus shake? Každý gel má trošku jiné vlastnosti a výhody, takže si nejprve přečtěte, zvažte a pak objednejte. No a nebo to udělejte jako já a vyberte Standart, který se používá nejčastěji. Další moje volba bylo černé latexové prostěradlo. Ať to všechno klouže! Ale zvolit si můžete třeba nafukovací matraci NuruX Airbed, která je vidět i ve většině videí. 
S nadšením jsem svoje masážní "pomůcky" vybalila a oznámila to jemu. Viděla jsem v jeho tváři absolutní zvědavost a při popisování téhle masáže i vzrušení. 
Tak a teď se jen těším na to, až si první masáž tělo na tělo užijeme!
www.nurugel.cz - gely, doplňky i návod, jak takovou masáž udělat!

A kdo o tom bude vědět první, tedy hned po nás? No přece vy ;)
Na pořádně sexy videa koukněte TADY

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, V. ♥