úterý 4. března 2014

Jak jsem vzala do ruky svíčku

Po tom, co mi on daroval úžasnou masáž jsem se těšila až na to dojde a vezmu do ruky svíčku já!
"Vydržíš to a budeš mít zavřené oči?" nakonec jsem mu je pro jistotu zavázala. Věděla jsem, že se zavřenýma očima je požitek z horkého oleje mnohonásobně větší. Zapálila jsem jí a plamínek osvítil pokoj. Začala jsem ho hladit a čekala až se svíčka trošku víc rozehřeje.
První kapky oleje jsem směřovala na hrudník, úmyslně jsem ho nechala ležet na zádech. Sedla jsem si na něj a olej pomalu roztírala. Do té doby jsem si ho nedovedla představit v takové "pasivní" a klidné roli, ale teď tady ležel a nechával se opečovávat. Pomalu jsem se posouvala směrem dolů, po břiše a když jsem mu kápla horký olej na stehna, celý sebou škubl.


Teď si musím vybrat, jak pokračovat, říkala jsem si. Vzala jsem jeho chloubu do ruky. "Ne, to nemyslíš vážně, tam ne!!", ozvalo se, ale to už jsem lila horký olej přímo na něj. Kapky stékaly až ke koulím a tam se rozlévaly. Jen pár pohybů rukou a viděla jsem, jak hrozně se mu to líbí. Začala jsem přidávat na tempu a těsně před tím, než se mohl udělat jsem přestala. I když byl celý od oleje, vzala jsem jeho žalud do pusy, olej nijak nechutnal a ještě se mi líbilo mít takhle "navoskované" rty. Hrála jsem si.
Klekla jsem si nad něj a věděla jsem, že tohle nebude na dlouho. Všechny svaly napnuté, plný očekávání kam zase olej dopadne ležel pode mnou a já ho pomalu do sebe vsunula.
Úžasné!
Rozhodla jsem se, že ho "vysvobodím" a rychle začala přirážet zadečkem. Strašně jsem se těšila na to, až se udělá. Jeho ruce mě k sobě najednou pevně přitiskly...


Hodnocení:


+ skvělý zážitek
+ krásná, intenzivní vůně
+ zvýší váš prožitek
+ vytváří olej 





http://www.freesexshop.cz/lelo-trpytiva-masazni-svicka-5658

Těmhle masážím jsem prostě přišla na chuť! A teď? Po tom, co jsem viděla jednu reportáž mě začala lákat Nuru masáž, takže až jí někdy zkusím (ať už v roli masírujícího nebo "užívajícího si") určitě napíšu svoje dojmy!

Poznámka k upřesnění- tohle není zážitek z dneška, ale z doby před "zákrokem", konkrétně z minulého týdne. Teď jsem si jenom pěkně zavzpomínala. Aby si někdo nemyslel, že jsem abstinenci vydržela půl dne nebo tak něco ;)

3 komentáře:

  1. co je nuru masáž? myslela jsem, že to je "obyč" masáž, akorát, že ji dělá asiatka..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nuru masáž je právě masáž "tělo na tělo" základem je masírování tělem pomocí speciálního nuru gelu. Já to viděla v Intim night, ale už nevím který díl, o tom byla reportáž a fakt super! Myslím že pro oba to bude zážitek..ať už ta profi v salonu nebo doma.

      Vymazat
  2. Chtěla bych mít tvou fantazii :) jsem uplný dřevo a věčně nevim co kam, kde, jak...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, V. ♥