neděle 29. prosince 2013

Padesát odstínů ostudy

Když jsem procházela mezi regály knih a vybírala, která by mi mohla pod stromečkem udělat radost, všimla jsem si téhle. Růžová pouta s kožíškem s názvem Padesát odstínů ostudy. Protože jsem s velkým přemáháním přečetla Odstíny šedi, s tím, že to byla nejnudnější knížka kterou doma mám, parodie na ní mi přišla jako super nápad.

"Earl Grey je pohledný, bohatý, má největší penis na světě a velkou firmu a vlastní vrtulník, je chytrý a...tajemný. Naivní husička Anna Stylová si začíná uvědomovat, že přes jeho skrývaná tajemství jím začíná být úplně posedlá."
Náhled na deskách knihy přesně ukazuje, jaký příběh čeká uvnitř a musím říct, že jsem četla a četla. Usmívala se a smála a ťukala si na čelo, koho tohle může napadnout. Takže pokud se vám originál nelíbil, máte rádi humor a trošku ostřejší humor tohle si určitě přečtěte. Není to nic u čeho bych nějak přemýšlela, je to taková oddychovka, která se dá číst ve vlaku, ve vaně nebo před spaním, když nemáte náladu na nic složitého. Každá zdlouhavě popisovaná a náramně romantická chvíle, třeba jako když je Anna poprvé v jeho koupelně, je úplně absurdní a opravdu se u ní pobavíte. Tady v koupelně spolkne Earlův kartáček na zuby, když si ho strká do krku v hlubokém záklonu. Ještěže přijde hrdina s dlouhými prsty a kartáček z krku vytahuje, ačkoli Anně zrovna strašně smrdí z pusy česnek. 

"Jsi těsná"
"Jsem panna"
"Byla jsem panna"
"Když jsme u toho, ještě pořád jsi panna" 
"Trefil jsem špatný otvor"


3 komentáře:

  1. :D:D:D to snad ne toto :D:D taky jsem na to v knihkupectví koukala, ale že by to mohla mýt taková prd*l jsem nevěděla :D
    Škoda, že musim číst povinnou četbu. Jinak bych to četla od rána do večera :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ten úryvek pobavil, dneska jsem si zrovna říkala, že bych si přečetla nějakou oddechovku, díky za tip! :D

    OdpovědětVymazat
  3. 50 odstínů šedi jsem nečetla ale ségra mi to nabízela, ale jak sem všude četla že je to blbý tak ani nechci :D ale o tomhle řeknu ségře :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, V. ♥