pátek 20. prosince 2013

Hračky týdne od Žabky

 Děkuji další skvělé čtenářce, která zaslala tyhle dvě hračky a podělí se s námi o  své dojmy!




 Modrého červíka od Fun Factory jsem si koupila když mi bylo 18, byla to má první návštěva sex 
shopu. Hrozně moc jsem chtěla nějakou hračku :) V tu dobu stál skoro dva tisíce, což mi ale na radosti neubralo :) Je z příjemného materiálu, tvar má pro mě naprosto dokonalý, navíc vypadá dost roztomile díky těm dvoum očičkám :) Není moc velký, má asi 13 cm, což mi naprosto stačí. Co se týče vibrací, má spoustu úrovní. Nevím přesně kolik, já si vždycky dávám jen jednu jedinou - tu nejsilnější :) Když jsem měla období bez přítelů, stal se mým společníkem kolikrát i na celé dny :)

Pokud i vy toužíte po svém vlastním červíkovi tak TADY je za 899 Kč.









Růžová napodobenina penisu je o něco větší i širší než modrý červíček, a taky ho nepoužívám moc často. Je to úplně obyčejný vibrátor s jednou úrovní vibrace, dostala jsem ho jako dárek k nákupu v jednom sex shopu. Materiál mi není moc příjemný, taková divná guma, která jakoby drhne, proto je u tohoto vibrátoru potřeba dostatečná lubrikace. Vždy, když jsem ho použila, tak většinou až při hodně velkém vzrušení a nenasytnosti. Mám ráda spíš menší hračičky :)




1 komentář:

  1. Asi bych se měla odhlašovat z profilu, když sem píšu, ale toho růžováka mám taky, hihi, není tak špatnej...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, V. ♥