sobota 10. srpna 2013

Pracovní dny

Zanedbávám blog, ale nedá se nic dělat. Od návratu z dovolené jsem pořád v práci a nebydlím doma. Jediné kdy se dostanu na internet je v pracovní době a to zas nemůžu psát sprosťárny natož otvírat nějaké obrázky :) 
Použiju slova mého "nového" objevu (která k smrti nesnáším) - Teď nemůžu, ale vynahradíme si to. 
Věřte tomu, jako tomu věřím já a mějte krásné dny ☼

7 komentářů:

  1. Můj nový objev má oblíbená slova - Uvidíme časem. Panebože, nenávidim to!!!!!! :D
    M

    OdpovědětVymazat
  2. tak snad brzy zase pribyde nejaky clanek !:)

    OdpovědětVymazat
  3. jsi za něj ráda za nový objev? :) takže sis nakonec našla lepší náhradu za bývalého:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ne, není to náhrada a není lepší. A vlastně ani nevím jestli jsem ráda.. Je to všechno trochu složitější.:)

      Vymazat
    2. zajimavé tedy :D

      Vymazat
    3. Já to chápu až moc dobře, taky mám po bývalém nový objev a celkem trvá než si člověk uvědomí k čemu to vlastně povede.

      Vymazat

Děkuji za komentář, V. ♥