neděle 30. června 2013

Locika






Dneska asi tak.... 
a jak se minuty střídají, střídají se moje nálady a názory a vidina budoucnosti a všechno. 
Nemůžu uvěřit tomu, že jsem to udělala... A nevím jak s tím naložit. 

6 komentářů:

  1. Je jasný,že se ti střídají názory a pocity. I když jsi to chtěla udělat, je naprosto samozřejmý,že třeba i lituješ a to i přesto, že to třeba bylo správný. Jen je třeba si uvědomit, co opravdu cítíš a chceš. Pokud budeš chtít pokecat,klidně napiš na VV :)

    OdpovědětVymazat
  2. JJ taky se u mě mění nálady, pocity a názory, hrozné :(

    OdpovědětVymazat
  3. :D krásně vystižené naprosto vím ,co pocituješ. Ale chce to čas a uvidíš. Ono s odstupem času zjistíš všechno co jsi měla a neměla. Jen je to ted těžké. Člověk má strach aby pak nelitoval a nebylo už pozdě, že?:(

    OdpovědětVymazat
  4. věř, že tím si prošel každý, změny nálady jsou po rozchodu normální, vztek, smutek, volnost, nostalgie a tak pořád dokola. Ale je to prostě jen fáze a kupodivu ti udělá dobře, dostaneš ze sebe úplně všechno, pak zůstane to nejdůležitější (a nejúpřímnější)...tak hlavu vzhůru a vyraž ven;)
    PS: Locika to pěkně vystihuje :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj,
    naprosto chápu, jak se cítíš, jsem na tom stejně. Pocity mi lítají jako na horské dráze.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, V. ♥