čtvrtek 2. května 2013

Nepříjemné zážitky

Už jste při sexu zranily partnera nebo sebe?
Možná ne, ale třetina dospělých má zkušenost s nějakým úrazem, který vznikl při sexu. Nejčastějším úrazem je natažení svalu, spáleniny od koberce, ale ani přiškrcení, vykloubení ramene nebo zlomeniny nejsou výjimkou.



Začneme rovnou pořádným hororem.
Jeden pár totiž napadlo, připevnit vibrátor na elektrickou pilu. Napadlo by vás to taky?
Chtěli si užít lepší sex a zintenzivnit požitek, místo toho (světe div se) pila prořízla plastovou hračku a následně prořízla partnerku.

Myslíte, že vám z cucfleku nic nehrozí? A co třeba mrtvice?
Do nemocnice přišla žena s ochrnutou levou rukou a cucflekem. Krevní sraženina, která způsobila mozkovou příhodu vznikla právě z příliš vášnivého sání na krku.

Další vášnivý muž způsobil svým vášnivým polibkem na ucho milence hluchotu.

Pokud vás nenapadlo dát vibrátor na pilu, asi vás ani nenapadne strkat si do análu žárovku.
Někoho to ale napadlo. Stejně tak jako strkat si tam lahev, různé ovoce a zeleninu. Co se tlakem uvnitř těchto míst stane s předměty je asi jasné. Jen v roce 2008 bylo v Británii ošetřeno víc než deset tisíc osob, právě kvůli předmětu v konečníku.

Další úrazy, už jsou poměrně běžné a můžou se vám přihodit v celku snadno.
Tohle jsou nejčastější úrazy:

spálená kolena od koberce
natažená záda
pochroumané klouby ruky
podvrtnutý kotník
odřené zadní partie těla
zranění nohou a naražené lokty.
rozedřená záda, boule na hlavě a zlomeniny kostí.

Většinu těhle zážitků přejdete,
ale kde končí sranda poznáte snadno.
Přichází na řadu zlomený penis a natržená vagina.
 
Zlomenina penisu je jen název. Ve skutečnosti jde o prasknutí vazivového pouzdra topořivých tělísek a krev se pak vylije do podkoží. Následuje tmavá podlitina a opravdu velký otok. Doma to léčit nezkoušejte. Léčí se to několik týdnů, přikládáním studených obkladů a protikrvácivými prostředky.
Nejčastěji se tohle stane, když si užíváte "na koníčka".  Přiložila bych sem obrázek, ale když jsem to viděla, rozmyslela jsem si to. Pokud se na to "cítíte" najděte si ho. U mě na blogu budou jenom hezké věci :).


Natržení jsem si zkusila na vlastní kůži a můžu potvrdit, že to nic příjemného není. Vypadá to jako řezná rána a protože je sliznice uvnitř hodně prokrvená, i malou rankou se valí velké množství krve. Doporučení je, vyhledat okamžitě lékařskou pomoc. Jenže mě se tohle stalo v noci, a při představě, že s tímhle jedu na pohotovost jsem si to rozmyslela. Krvácení po nějaké době ustalo, ale do té doby jsem myslela, že je to můj konec ("Fajn teď tady asi umřu, jen tak v krvi, s roztaženýma nohama":)) . Druhý den ráno jsem jela na gynekologii a tam mi doktor řekl, že to bude muset zašít! Nakonec si to rozmyslel, dostala jsem mastičku a koupele v řepíku a na tři týdny klid. Asi dva dny jsem nemohla pořádně chodit a čůrat jsem chodila do sprchy abych hned mohla oplachovat.
No, nepřeji to vážně nikomu.

Při neopatrném orálním sexu může dojít k pokousání, natržení uzdičky, vstupu do pochvy. Poměrně častým nápadem mužů je foukání.
Až vašeho přítele napadne při orálním sexu fouknout, můžete se dočkat nevolnosti a pokud jste těhotná může tenhle vtípek způsobit embolii. Vzduch i pod malým tlakem pronikne dělohou a vejcovody do břišní dutiny mezi střevní kličky.
U těhotné ženy místo do břicha vzduch směřuje do krevního oběhu a proto může způsobit smrtelnou vzduchovou embolii.


Sexuálním úrazům se pravdě podobně nevyhnete, nejčastější úrazy vznikají právě na gauči pěkně doma v obýváku.

Hezký zbytek dne, a dávejte na sebe pozor :).


.

14 komentářů:

  1. Jej, nechtěla bych nic takového zažít:) Zrovna včera mě přítel hlavou bouchl do nosu ale naštěstí nic, jen jsem zaslzela :) mívám někdy natažené svaly na stehnech, jinak nic :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak já si do deníčku můžu napsat nějaké modřiny (např. když mě přítel omylem strčil z postele), přítelovu natrženou uzdičku a několikrát jeho vykloubené rameno:D

    OdpovědětVymazat
  3. A nebo při přílišném mokru vyklouzne penis a v tom tempu je nečekaně vražen do zadní dírky...:-(

    OdpovědětVymazat
  4. Ano, taky znám...stalo se mi to jednou a druhý den jsem nemohla sedět. hrůza!

    OdpovědětVymazat
  5. Stalo se mi něco, co asi není příliš normální...Při orálním sexu jsem si vykloubila čelist...Bohužel jsem si to neuvědomila a nenahodila jí zpátky a zaspala to...druhý den (a ještě další tři týdny) jsem bolestí nemohla kousat... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chudáku! Takovou dietu ti teda nezávidím. On si člověk "ve víru vášně" máloco pořádně uvědomí :)

      Vymazat
    2. myslim, že vykloubený čelisti si člověk docela všimne a moc dlouho to nevydrží, uričitě nechodí tři týdny s otevřenou hubou, čelist se musí nasadit zpátky a to většinou dokáže jedině doktor, ale jinak nic proti.

      Vymazat
  6. U nás bylo časté spálení o koberec, teď už máme podlahu dřevěnou :D o nic lepšího a nějak se vždy ťuknem do nosu, obočí,atd..., ale nikdy nic vážného, když to tady čtu co lidí dělají, nebo co se může stát...auuuu :)

    OdpovědětVymazat
  7. Modřiny, spálený kolena od koberce, natažené svaly na stehnech, pokousání, poškrábání, uzdičku jsme taky zažili.. sex vůbec neni bezpečnej :D

    OdpovědětVymazat
  8. Modřiny, spálený kolena od koberce, natažené svaly na stehnech, pokousání, poškrábání, uzdičku jsme taky zažili.. sex vůbec neni bezpečnej :D

    OdpovědětVymazat
  9. Modřiny, spálený kolena od koberce, natažené svaly na stehnech, pokousání, poškrábání, uzdičku jsme taky zažili.. sex vůbec neni bezpečnej :D

    OdpovědětVymazat
  10. U nás taky taková ta běžná drobná zranění, co jsou popsána výše.. Ráda bych se ale podělila o kuriozitku, co se stala sestře. Obývá malý byt s vysokými stropy, takže má jakoby v mezipatře velikou postel. Je do dost vysoko, asi tři metry. A právě zde si s přítelem užívali společných radovánek. Jenže sestra v zápalu odvést opravdu precizní felaci, si trochu zacouvala.... mno a dopadla z těch tři metrů rovnou na záda. Krom ohromné boule na hlavě a vyraženého dechu skončila ještě se zlomenými obratly, což si vyžádalo půlroční nošení korzetu. No docela děs, ale takhle zpětně je to naše oblíbená komická historka :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ani ne tak úraz,jako kuriozní nehoda. Přítel mi nedávno chtěl ejakulovat na obličej,ale trefil se přímo do nosu

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, V. ♥