pondělí 27. května 2013

Důtky

Nemusíte mít ve sklepě mučírnu, ale pokud si až tak úplně nepotrpíte na něžnosti nebo jen chcete zkusit něco nového, možná vás napadne koupit si důtky.


V případě důtek z jemné kůže nebo gumiček nemusí jít vyloženě o bolest, ale spíš o lehčí formu SM a nebo prostě trošku hrubší "obyčejný" sex.

Rozhodla jsem se, že vám představím důtky, které mám doma já.

Různé poplácávání při sexu se mi líbí, ale v podstatě jsem toho názoru, že plácat se můžete čímkoli jiným než "nástrojem" k tomu určeným.
Určitě ale vypadá líp, když v ruce držíte elegatní důtky než plácačku na mouchy.

Tyhle fialové důtky jsou z drobných, kulatých gumiček a rukojeť z tvrdšího plastu.
Není třeba se obávat nějaké bolesti, při klasickém použití a švihnutím gumičkami způsobíte jen lehké štípnutí.
Na kůži nezůstane žádný otisk a do minuty už necítíte žádnou bolest.
Naopak úder rukojetí je na tvrdší hrátky určitě zajímavější. I při jemném dopadu zanechá červený pruh a místo pálí. Bolest je v tomhle případě dlouhodobá a tupá.
Tady bych sílu úplně vynechala, protože potom už pruhy vystupují a jsou opravdu červené a hodně bolestivé na dotek.

Gumičková strana je dobrá i na šimrání, hlazení a dráždění intimních míst. A rukojeť zase na klasický výprask přes zadek.

Nabízejí se různé druhy i provedení, v různých cenových kategoriích.
Pokud se vám líbí ty moje najdete je tady http://www.ruzovyslon.cz/dutky-fialove/ , za 289Kč.



Hodnocení:

+ využít se dají oba konce
+ hodí se pro lehké SM
+ malé 












1 komentář:

  1. Určitě to musí být rajcovní, ale ten můj si vždy vystačí s rukou a plááác mě :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, V. ♥